СИНЏИРИ НА ПОВРЗУВАЊЕ И СНАБДУВАЊЕ: ПОБРЗА, ПОСИГУРНА И ПОСТАБИЛНА АЛТЕРНАТИВА СО ЖЕЛЕЗНИЧКИОТ ТРАНСПОРТ НА КИНЕСКИТЕ ЖЕЛЕЗНИЦИ
„Кинески железници експрес“ (China Railway Express), главната меѓународна услуга за товарни возови, ги опфаќа Кина, Европа и земјите партнери на Иницијативата за појас и пат (БРИ), нудејќи нови можности за соработка и одржлива трговија.
Афирмативното мислење на меѓународната заедница за споменатата транспортна услуга, која не само што го ревитализира просперитетот на древниот пат на свилата, туку и го подобрува социјално-економскиот статус на луѓето, сега, според мислењето на меѓународната заедница, се промовира и како „неопходно јавно добро за промовирање на соработката и економската виталност низ Евроазија и пошироко“.
Нови маршрути што ја поврзуваат Кина (Ксиан, Чонгкинг и Јиву) со Тбилиси во Грузија, Баку во Азербејџан и Истанбул во Турција…
Според „Чајна реилвеј груп лимитед“ (CREC), по една деценија иновативни напори, проектот „Појас и пат“ (БРИ), кој поврзува 120 града во Кина со 219 града низ 25 европски земји, сега опфати над 85.000 патувања, до крајот на февруари годинава. Во периодот јануари-февруари годинава, речиси 3.000 патувања беа регистрирани меѓу континентите бидејќи CREC отвори нови маршрути што ги поврзуваат Ксиан, Чонгкинг и Јиву во Кина со Тбилиси во Грузија, Баку во Азербејџан и Истанбул во Турција, испраќајќи вкупно 18 возови по должината на правците. Услугите на товарните возови опфатија вкупно 2.928 патувања за да испорачаат 317.000 контејнери со стоки во првите два месеца од 2024 година, што бележи зголемување од 9 отсто во зачестеноста на патувањата и 10 отсто во обемот на товарот.
„Кинески железници експрес“ постојано додаваше нови линии и го прошируваше својот капацитет во текот на изминатата деценија, обезбедувајќи на евроазискиот континент нови коридори за копнен транспорт и нови мостови за економска и трговска соработка. Како резултат на тоа, Кина воспостави поблиска соработка и ги зајакна трговските врски со Централна Азија и Европа. Значителен број компании специјализирани за меѓународна трговија, паметно производство и услуги во синџирот на снабдување оставија свој белег на маршрутите.
Досега услугата има испорачано вкупно над 50.000 вида стоки во поврзаните региони, со зголемена популарност што произлегува од нејзината безбедност, доверливост и отпорност на надворешни нарушувања. Особено доживеа пораст на побарувачката среде превирањата предизвикани од израелско-палестинскиот конфликт, истакнувајќи ја нејзината критична улога како сигурен трговски пат што придонесува за издржливоста на глобалните синџири на снабдување.
Копнена маршрута за побрза, посигурна и постабилна алтернатива
За разлика од поморските маршрути, кои се подложни на пиратерија, неповолни временски услови и геополитички тензии, копнената маршрута за товарните возови на релацијата Кина-Европа нуди побрза, посигурна и стабилна алтернатива. Двете форми на транспорт работат заедно за да обезбедат непречен проток на стоки и да ја промовираат глобалната економска стабилност во услови на несигурност и непредвидливост на синџирите за поврзување и снабдување.
Услугата на товарниот воз Кина-Европа е исто така многу исплатлива, како што анализата на списанието „Форејн полиси“ на крајот на јануари го нарече БРИ „план за она што ѝ е потребно на секоја нација во време на неизвесност и нарушување среде кризата во Црвено Море“, тврдејќи дека „решението за транспортните шокови е повеќе синџири на снабдување, повеќе појаси, повеќе патишта“.
Источнокинеската провинција Џиангсу имплементира систем за „брзо царинење“ за товарни возови Кина-Европа, што значително ја подобри ефикасноста и за царинските трансфери и за целокупниот транспорт. Патувањата со воз сега се пократки за два-три дена, а бизнисите имаат корист од 20 отсто намалување на трошоците за декларирање.
Извозните компании прифаќаат иновативни решенија за да го максимизираат просторот за контејнери на товарните возови Кина-Европа. Главен пример е „Хунан Хуалиен Чајна индустри“, дневен извозник на керамика, кој го усвои режимот „помалку од контејнер (LCL)“ за да ги консолидира помалите пратки од повеќе бизниси во единечни контејнери. Режимот LCL обезбедува решение, справувајќи се со предизвикот за ефикасно транспортирање стоки со различни големини до различни дестинации низ Централна Азија и Европа. LCL не само што го оптимизира капацитетот на возот туку и значително го намалува времето на чекање за меѓународните клиенти.
Планови за инвестирање во вештачка интелегенција во функција на
железничката логистика
Како што светот навлегува во ерата на вештачката интелигенција (ВИ), „ЦР експрес“ има значителна можност да ја зацврсти својата позиција како витална алка во глобалната трговска мрежа. ВИ може да се искористи за да се оптимизираат логистичките операции, да се подобри планирањето на маршрутата и да се подобри предвидливото одржување за возовите. Со прифаќање на вештачката интелигенција, услугата за товарен воз може да постигне поголема ефикасност, сигурност и одржливост за на крајот да им користи на сите вклучени нации.