На прв поглед, не е потребно многу да се набројат предностите на електричните велосипеди. Сепак, големата маса што ја поседуваат често ги одбива потенцијалните нови клиенти. Причината за тоа е тешката челична, алуминиумска или титаниумска рамка, која обично ја имаат е-велосипедите.
Но романскиот стартап „Диодра“ следи поинаква стратегија. Како што најавува производителот на својата веб-страница, новата „диодра С3“ доаѓа со рамка од бамбус. Оваа технологија не е нова, но за првпат се користи на ова превозно средство.
Според компанијата, новиот е-велосипед тежи нешто помалку од 15 килограми. Ова го прави „С3“ значително полесен од поголемиот дел од конкуренцијата. Малата тежина е првенствено обезбедена од рамката направена од бамбус – лесен, но робустен материјал. Моторот и батеријата се интегрирани во склопот на задното тркало.
Електричниот мотор со тежина од четири килограми има континуирана моќност од 250 вати и поддржува брзина до 25 км/ч. Неговиот вртежен момент е 48 Нм, а батеријата на моторот има капацитет од 25 ампер-часа. Според производителот, би требало да биде возможен домет до 100 километри. Ако сакате да ја наполните батеријата, треба да очекувате тоа да трае околу 3,5 часа.
„Диодра С3“ е малку зад лидерите на пазарот во однос на перформансите. Сепак, одлучувачки фактор за купување е веројатно малата тежина на рамката од бамбус. Конвенционалните е-велосипеди се многу тешки, што е особено видливо кога станува збор за маневрирање. Потешките велосипеди честопати тешко се контролираат, а стартувањето и запирањето исто така може да предизвика тешкотии.
Мора да се признае дека велосипедот не е евтин, иако производителот ја намали почетната цена од 2.900 евра на нешто помалку од 2.200 евра на почетокот на продажбата. Со доплата од 200 евра, конвенционалниот синџир велосипеди може да се замени со погон на ремен.