Техно
Компанијата „Гугл“ сака онлајн игрите да станат нов извор на приходи за „Јутјуб“ и ги покани вработените да тестираат нов производ наречен „Плејаблс“, кој им овозможува на корисниците пристап до онлајн игрите преку популарната видеоуслуга.
Според интерната е-пошта, воопшто нема да биде важно кој уред се користи, бидејќи игрите ќе бидат достапни на мобилни уреди, но и на десктоп. Корисниците ќе можат да ги репродуцираат на интернет-страницата на „Јутјуб“ користејќи пребарувач или преку апликација за мобилни телефони со оперативни системи Андроид и ИОС. Во моментов има неколку игри достапни за тестирање, а се спомнува и играта „Стек баунс“. Тоа е аркадна игра поддржана од реклами, каде што играчите со топка соборуваат тули. „Јутјуб“ веќе заработува пари од преносите во живо за игри, но овој производ ќе претставува уште еден извор на приход за индустријата во време на намалување на трошоците за рекламирање.
„Гугл“ не успеа да ја развие својата нефункционална услуга за стриминг на игри Стадиа и ја исклучи, но ова е нешто сосема друго. „Јутјуб“ има огромна публика, која редовно го посетува, па затоа промовирањето нов производ нема да биде проблем. „Плејаблс“ ќе биде повеќе сличен на гејмерскиот производ на „Нетфликс“, кој им нуди на претплатниците пристап до едноставни игри преку мобилни уреди. „Нетфликс“ има големи амбиции за својата иницијатива за игри и работи на проширување што вклучува тестирање ТВ-игри и користење на мобилните телефони како контролори.