„ОпенАИ“ развива нова функција на ЧетГПТ за купување производи директно преку разговор, без одење на веб-страниците на продавниците, што ќе овозможи купување производи директно. Продавачите што примаат нарачки преку оваа функција ќе наплаќаат провизија по трансакција. Во моментов, ЧетГПТ може да прикажува линкови до производи од различни страници, но наскоро може да добие и опција за директно плаќање. Партнер на проектот е „Шопифај“, со кој „ОпенАИ“ соработува од април. На овој начин, новата функција би можела да донесе приход од бесплатни корисници, но и да ја зголеми конкуренцијата на Гугл.
„ОпенАИ“ наведува дека по кликнување на производ, на корисниците ќе им се прикаже список на продавачи. Препораките веќе се даваат врз основа на барањата за внесување на корисникот, навиките и буџетот, но редоследот на продавниците сè уште зависи од надворешните услуги, додека цената и условите за испорака засега не се земаат предвид – што би можело да се промени.
„ОпенАИ“ и „Шопифај“ веќе преговараат со брендови и тестираат пласман на производи преку ЧетГПТ, користејќи нов систем наречен АИО (како СЕО, но за четботови). Нема да има надомест за приоритетно прикажување, но веројатно ќе има провизии за партнери – околу 2 отсто за купувања преку алатката ДипРисрч.