Фото: ЕПА

Податоците од туристичките работници ја потврдуваат куповната моќ на кинеските граѓани – последните податоци на Министерството за култура и туризам покажуваат дека домашните туристички атракции примиле 765 милиони посети за време на празникот, познат и како Златна недела, кој започна на 1 октомври

Туристичките атракции во Кина преполни со посетители за време на Златната недела

Туристичките атракции во Кина беа преполни со посетители за време на еднонеделниот празник Златна недела, кој се одбележува како национален ден. Последните податоци на Министерството за култура и туризам покажуваат дека домашните туристички атракции имале 765 милиони посети за време на гореспоменатиот празник, познат како Златна недела, кој започна на 1 октомври.

Годинава празникот се совпадна и со 75-годишнината од основањето на Народна Република Кина

Је Вен, жителка на провинцијата Џиангкси, која го посети Пекинг со своето семејство, рече дека нивното патување е значајно бидејќи оваа година на Националниот ден се одбележа 75-годишнината од основањето на Народна Република Кина.
– Ги однесов моите баба и дедо на плоштадот „Тјенанмен“, Музејот на палатата и Летната палата. Меѓутоа беше штета што немавме можност да ја гледаме церемонијата на подигнувањето на знамето на плоштадот „Тјенанмен“ – додаде таа.
Според официјалната статистика, околу 123.000 луѓе, вклучувајќи и туристи и локални жители, ја следеа церемонијата на подигнување на знамето на плоштадот „Тјенанмен“ на 1 октомври.

Кинескиот главен град – магнет за посетители за време на празникот

Фреквентните меѓународни летови и сместувачките капацитети во Кина беа гарант дека и прекуокеанските дестинации ќе имаат корист од силната потрошувачка моќ на кинеските патници.
Приходите поврзани со туризмот достигнаа рекордно високо ниво од над 700,8 милијарди јуани (99,4 милијарди долари) за време на паузата, што е зголемување за 6,3 отсто на годишно ниво и зголемување од 7,9 отсто во споредба со истиот период во 2019 година.
Неочекуваниот и огромен прилив на туристи ги поттикна локалните власти да го ограничат бројот на посетители на Сијаоситијан на 10.000 дневно, почнувајќи од четврток.
Податоците од туристичкиот портал „Флиги“ покажуваат дека покрај силниот раст на домашниот туризам, меѓународните патувања се зголемени и за време на еднонеделната пауза, благодарение на падот на авионските билети и цените на хотелските соби.
– За време на одморот, резервациите за производи од прекуокеанска турнеја скокнаа за 50 отсто, додека резервациите на хотели забележаа раст од 20 отсто во споредба со истиот период во 2019 година – соопшти „Флиги“.
Домашните авионски билети и хотелските тарифи се намалени за 13 и шест отсто, соодветно, во споредба со минатата година, додека меѓународните летови и хотелските соби се поевтини, соодветно, за 19 и три отсто, пишува порталот.
– Сите патувања беа вредни за потрошените пари – наведува порталот „Флиги“.
Еднакво охрабрувачки беа и податоците за туризмот што ги забележа друга туристичка агенција, „Кунар“. За време на одморот, резервациите за прекуокеански летови и хотели од корисниците на платформата опфатија 1.597 града во 144 земји и региони.
Според „Кунар“, кратките азиски дестинации со пријателска визна политика, вклучувајќи ги и Јапонија, Тајланд и Јужна Кореја, останаа врвни избори за кинеските патници.
Патниците од кинески градови, како што се Пекинг и Шангај, претпочитаа летови на долги релации до дестинации за одмор во Европа и САД.

Спектаклот со видеоигра базирана на класичниот кинески роман „Патување на Запад“

Додека Пекинг и Шангај останаа на врвот на домашните дестинации за патување за време на Златната недела, еуфоријата околу „Црниот мит: Вуконг“ – видеоигра базирана на класичниот кинески роман „Патување на Запад“ – ги претвори помалку познатите градови и окрузи во посакувани дестинации за одмор.
На пример, округот Сијан во провинцијата Шанкси собра големи придобивки, бидејќи неколку сцени во видеоиграта се засноваат на едно од нејзините туристички места, Сијаоситијан, кое може да се пофали со неверојатна будистичка архитектура и културни елементи.