Новиот сопственик на Шампион во партнерство со водечки оперативни брендови за раст на клучниот регион

Загреб, Хрватска и Њујорк, Њујорк-11ти декември-Орбико Групација (Orbico) и Групацијата за Автентични Брендови (Authentic) глобална платформа за развој на брендови и лиценцирање, денеска објавија ново партнерство за лиценцирање за култниот бренд Champion. Овој стратешки сојуз ги поставува темелите за долгорочна соработка која ќе отклучи нови можности за раст и развој за Champion и двете компании низ EMEA.

Преку договорот со Authentic, Orbico склучи 10-годишна (со можности за продолжување) лиценца за брендот Champion за Европа, Блискиот Исток и Африка со Authentic, воедно стекнувајќи ги и правата и продавниците за малопродажба на Champion Europe кои во моментот дејствуваат во EMEA и се предмет на потребните регулаторни одобренија.

Шампион Европа, со седиште во Карпи, Италија, моментално работи во 36 земји, вработува повеќе од 1.300 луѓе и има повеќе од 90 продавници за малопродажба низ целиот регион. Компанијата планира дополнително да го прошири своето присуство низ Европа во наредните години. За Orbico, ова стратешко партнерство е отскочна даска за проширување на своите дејности на сите европски пазари. Orbico ќе ја искористи својата експертиза и децениското искуство во дистрибуција на светски брендови за да го подобри силниот бизнис на Champion на неколку клучни пазари.
Едвард Малки, главен бизнис директор за убавина, стил и професионален салон, во Orbico Group рече: „Го познаваме тимот на Authentic долги години, и кога се појави можноста да го преземиме Шампион, едноставно имаше смисла да го направиме ова заедно. Ова партнерство означува значајна пресвртница за Orbico бидејќи се шириме во категоријата спортски стилови во поголем обем. Шампион е бренд со неверојатно наследство и ние сме возбудени што ќе ја искористиме нашата експертиза за да му помогнеме да стане уште посилен. Заедно со Authentic, ние сме подготвени да го направиме Champion брендот за спортска облека за идните генерации, носејќи го своето наследство и иновации на повеќе луѓе од кога било досега“.

Хенри Ступ, регионален претседател, EMEA и Индија – Lifestyle, рече: „Шампион е моќ во Европа, со воспоставен бизнис и длабоко лојални следбеници. Од моментот кога го добивме брендот, Европа беше централна за нашата стратегија, a идентификувањето на вистинскиот партнер кој ќе го израсне беше критично. Орбико се појави како силен избор, благодарение на нивната неспоредлива експертиза и докажаниот успех со брендови од светска класа. Ова партнерство претставува храбар чекор напред во патувањето на Шампион и уверени сме дека заедно, ќе го подигнеме присуството на брендот низ EMEA, испорачувајќи на неговото наследство и правејќи го модерен симбол на иновации и спортски стил.

Орбико се етаблира како докажан лидер во градењето силни, ексклузивни партнерства со светски познати брендови, што го прави овој пристап составен дел од деловната филозофија и стратегија на компанијата за долгорочен раст и успех. Оваа формула за докажан успех е ефикасна повеќе од 30 години, пример за успешна соработка со светски брендови како што се P&G, PMI, Kellogg, Coty и други. Во последниве години, Orbico стратешки се фокусираше и успешно работи во категоријата Sports Style, станувајќи ексклузивен дистрибутер за некои од водечките брендови за обувки во Централна и Источна Европа, вклучувајќи ги Converse, Dr. Martens, Merrell и On, меѓу другите. Овој успех дополнително ја мотивираше компанијата да истражува нови категории и да го прошири својот бизнис во различни географски региони.

За Групацијата на Автентични Брендови

Authentic Brands Group (Authentic) е унифицирана платформа која интегрира М&А, стратегија за бренд, креативност и дигитални иновации за да ја отклучи моќта на своето глобално портфолио. Ги поврзува култните спортови, животни стилови, забавни и медиумски брендови со најдобри партнери во својата класа за да ја оптимизира долгорочната вредност на пазарот. Создавајќи повеќе од 32 милијарди долари глобална годишна малопродажба, брендовите на Authentic имаат широко малопродажно место во 150 земји, вклучувајќи повеќе од 13.000 самостојни продавници и продавници и 400.000 продажни места.

Портфолиото на брендови на Authentic ги вклучува Шекил О’Нил, Дејвид Бекам, Sports Illustrated, Dr. , Тед Бејкер, Хантер, Винс, Ерве Léger, Frye, Nautica, Juicy Couture, Vince Camuto, Lucky Brand, Aéropostale, Forever 21, Nine West, Sperry, Rockport, Eddie Bauer, Boardriders, Quiksilver, Billabong, Roxy, DC Shoes, RVCA, Spyder, Volcom, Prince, , Ван Хојзен, Харт Шафнер Маркс и Томасвил.
За повеќе информации, посетете
authentic.com.
Следете го Authentic на
LinkedIn, Instagram, X и WeChat.

Орбико Групација Котли

Орбико Груп е водечки дистрибутер во Европа, кој работи во 24 земји и опслужува над 400 милиони потрошувачи. Основана во Швајцарија во 1987 година и во сопственост на Бранко Роглиќ, Orbico прерасна во доверлив партнер за глобалните брендови во шест клучни деловни сектори: FMCG, Убавина, Стил & Салонски Професионалци, Набавни Решенија & Служби и Туризам. Со тим од повеќе од 9.000 вработени, компанијата е посветена на испорака на иновативни решенија и поттикнување долгорочни партнерства водени од вредност.

Мисијата на Orbico е фокусирана на соработка, партнерство и со добавувачи и со клиенти за да ги придобие потрошувачите. Компанијата е препознаена како партнер по избор, обезбедувајќи приспособени решенија за да се задоволат потребите за развојот на нејзината разновидна база на клиенти. Водени од посветеноста на одржлив раст, Orbico продолжува да напредува како дистрибутер на иднината, користејќи локална експертиза и флексибилност за да обезбеди успех на пазарот кој брзо се менува.

Комерцијална објава