Зголемените капацитети за спасување од воздух на Кина за итни случаи овозможуваат повеќе домашно произведени авиони да служат за благосостојбата на луѓето.
Кина ја забрзува изградбата на национален систем за спасување од воздух во итни случаи. Гуо Живу, висок функционер во Министерството за управување со кризи, предупреди дека состојбата со природни катастрофи во Кина е тешка и сложена. Тој истакна дека изградбата на систем за итно спасување од воздух е систематска работа со големо значење, а исто така е од важност во промовирањето на модернизацијата на националниот систем за управување со вонредни состојби и капацитети. Тој рече дека кинескиот сектор за спасување во кризни состојби прави сеопфатна транзиција од главно борба против шумските пожари до справување со различни предизвици од природни катастрофи.
Хеликоптерите како најефикасен метод за спасување
Според четиринаесеттиот петгодишен план на Кина (2021-2025 г.), кинескиот национален систем за управување со кризни состојби ќе се подобри со зајакнување и подобрување на системот и капацитетите за спасување од воздух. Џоу Гуочијанг, портпаролот на Корпорацијата за воздухопловна индустрија на Кина (АВИЦ), рече дека таа е пионер во развојот на кинеската воздухопловна опрема за операции за спасување во итни случаи. Мисијата на корпорацијата е да ја одржи изградбата на националниот систем за спасување од воздух. Џоу рече дека АВИЦ во државна сопственост ги истакнува значајните предности со координиран и целосен индустриски синџир, капацитети за развој на основни технологии, како и издржливост во одржувањето на напредокот во услови на ризици и предизвици.
Хеликоптерите се ефикасен модерен метод за спасување во итни случаи бидејќи можат да спроведат вертикално полетување и слетување, да лебдат во воздух, да се движат слободно во која било насока и да се приспособат на сложени средини. Тие можат да стигнат до областите погодени од катастрофи за да спасат луѓе, да испорачаат материјали и да ги испратат пациентите за медицинско спасување. Тие исто така можат да бараат и да спасуваат луѓе во морски несреќи и да истураат вода на пожари со инсталирана опрема за спасување.
– Сложеното географско опкружување на Кина одредува дека мора да постои опрема за спасување што може да ги исполни сите барања за спасување -рече Су Чаолијанг, потпретседател на кинескиот институт за истражување и развој на хеликоптери во АВИЦ.
Кина мора да развие и да стави во употреба серија хеликоптери што можат безбедно да вршат спасувачки операции во сите сценарија на природни катастрофи низ целата земја, според Су, кој исто така е главен дизајнер на кинескиот голем цивилен хеликоптер „АЦ313“ од 13 тони.
– Технологиите развиени од Кина го прават овој голем хеликоптер способен да спроведува спасувачки мисии на големи висорамнини и спасување по море со качување на бродови – рече тој.
Зголемените капацитети за спасување од воздух на Кина за итни случаи овозможуваат повеќе домашно произведени авиони да служат за благосостојбата на луѓето. Компанијата сега управува со флота од 83 генерални авиони, вклучувајќи 43 хеликоптери, особено серија цивилни хеликоптери развиени од Кина.