Компанијата „Амазон“ одлучи да направи нов голем чекор и да ја прошири својата услуга за испорака со беспилотни летала наречена „Прајм ер“ во Европа. Компанијата треба да започне со работа во Италија и во Велика Британија, а ова проширување следува по успешните испитувања на одредени локации во САД, вклучувајќи ги колеџот „Стејшн“, Тексас и Локфорд, Калифорнија. Ова е значаен чекор напред за гигантот за е-трговија, кој првпат го воведе концептот за испорака со дрон во 2013 година.
Еден од најзначајните аспекти на проширувањето е способноста на „Амазон“ да ги надмине регулаторните предизвици. Компанијата тесно соработуваше со меѓународните регулатори, локалните заедници и владите во Европската Унија, Велика Британија, Италија и во САД, а преку оваа соработка „Амазон“ беше во можност да понуди испорака на пакети со тежина од нешто повеќе од два килограма за помалку од еден час, поставувајќи нов стандард за брзина и ефикасност во светот на логистиката.
Посветеноста на „Амазон“ на безбедноста и ефикасноста на услугата за испорака со дронови е очигледна во значајните ресурси што ги посвети на подобрување на технологијата за беспилотни летала и изградба на потребната инфраструктура. Во центарот на овие напори е воведувањето на беспилотното летало „МК30“, кое е голем напредок во технологијата за беспилотни летала. Овој нов дрон е потивок, помал и поспособен од неговиот претходник, што многу ја промени индустријата. Дронот „МК30“ може да се пофали со подобрени способности, кои вклучуваат можност за летање на подолги растојанија и работа во различни временски услови.
„Амазон“ сака да ги направи беспилотните летала клучна компонента на својата мрежа за испорака, работејќи беспрекорно заедно со традиционалните возила за испорака. Оваа визија е во согласност со пошироките аспирации, како што е онаа на британскиот министер за транспорт, која предвидува дека комерцијалните дронови ќе станат стандардни до 2030 година.
Проширувањето на „Амазон“ во Италија и во Велика Британија означува клучен чекор во трансформацијата на испораката на пакети. Придобивките од овој развој се далекосежни ветувачки придобивки за економијата, проширени опции за потрошувачи, како и поголема еколошка одржливост.