Општинските власти на Пекинг во понеделникот објавија нацрт-регулатива со која се бара јавно мислење за користење автономни возила или возила без возач за јавен превоз, услуги за возење, изнајмување автомобили и други услуги за урбани патувања. Нацртот укажува дека е одговорност на Владата да ги промовира воспоставувањето стандарди и овластената употреба и циркулација на податоци и да воспостави регулаторни инструменти и алатки, кои се од суштинско значење за воспоставување толерантна и претпазлива регулаторна средина за иновации во автономното возење.
Нацртот сугерира дека Владата треба да го координира развојот на автономното возење со планирањето на изградбата на инфраструктурата. Новите реновирани или проширени патишта треба да резервираат простор за интелигентна крајпатна инфраструктура. Исто така, наведени се различни сценарија за иновативни активности за автономни возила, кои Владата треба да ги поддржи, вклучувајќи ги и такси-услугите, што е клучен чекор за автономно возење бидејќи тоа значи дека може да донесе заработка.
Што е уште поважно, нацртот се однесува и на тоа како да се постапува со прекршувањата на сообраќајните правила извршени од автономни возила и како да се обезбеди безбедност на податоците и личните информации поврзани со автономното возење, за што луѓето најмногу се грижат.
Националниот Закон за безбедност на сообраќајот на патиштата сè уште нема регулатива за беспилотни возила, но сигурно законот ќе биде ревидиран како одговор на новите ситуации во иднина. Понатаму, во текот на процесот на развој на автономното возење, секогаш е од суштинско значење политиките, регулативите и законите да бидат во чекор со времето.
Главниот град им дозволи на компаниите да аплицираат за привремено користење на патиштата за автономни возила во 2017 година.