Фото: ЦГТН

Прототипите на најбрзиот воз во светот, ЦР450, со тест-брзина до 450 километри на час и оперативна брзина од 400 километри на час, сега се подложени на тестови на типот на прстенестата железница во Пекинг за идни комерцијални услуги.
Новите возови дебитираа во Пекинг на 30 декември 2024 година. Тие се значително побрзи од брзите возови „ЦР400 фуксинг“, кои во моментов се во сообраќај и се движат со брзина од 350 километри на час.
Ванг Фенг, потпретседател на производителот на возови „ЦРРЦ корпорејшн лимитед“, нагласил дека ЦР450 претставува сеопфатен скок во теоријата, технологијата, опремата, стандардите и оперативното управување на возовите, објави во четвртокот „Сајнс енд технолоџи дејли“.
За да достигнат невидена оперативна брзина од 400 километри на час, инженерите ги надградија капацитетот за влечење, динамичните перформанси и системите за пантограф, објасни Ванг.
Според Ванг, возот користи систем за влечење на постојан магнет што се лади со вода, багажник со висока стабилност од новата генерација и иновации во повеќе системи за да ги одржи своите операции со голема брзина.
Безбедноста е зајакната со технологијата за контрола на итно сопирање на повеќе нивоа и над 4.000 сензори за мониторинг на одборот. Тие ги следат клучните системи, вклучувајќи ги брзината за возење, каросеријата, високонапонските пантографи, системите за контрола на возот и за детекција на пожар во реално време.
Што се однесува до заштедата на енергија, рационализираниот дизајн на обвивката на багажниците значително го намалува отпорот на воздухот, додека новите лесни технологии и материјали ја намалуваат тежината на возот за 10 проценти и го намалуваат отпорот на возење за 22 проценти, истакна Ванг.
Техниките за намалување на бучавата дополнително го разликуваат моделот. Седум иновативни технологии, вклучувајќи материјали што апсорбираат звук и оптимизирани аеродинамични форми, ја намалуваат бучавата во кабината за два децибела, нудејќи им на патниците потивко и помазно возење, додаде Ванг.
Понатаму, интелигентните надградби му овозможуваат на ЦР450 да ги надмине другите модели во области, како што се ракување и контрола, интеракција со возачот, следење на безбедноста и услуги за патници, рече тој.