Фото: Пиксабеј

Во денешниот свет секој користи паметни телефони и таблети за купување производи и услуги, наоѓање попусти и одлични зделки онлајн. Токму тоа е причината зошто брендовите трошат сè повеќе пари на мобилна трговија – преку создавање четботови или користење апликации за пораки за рекламирање на своите производи. Употребата на комуникациска платформа, која има богати и разновидни опции, им овозможува на брендовите да допрат до клиентите на ефикасен начин. На пример, Вибер им овозможува на бизнисите да комуницираат со клиентите, од создавање свесност за брендот, преку различни рекламни решенија, до зголемување на конверзиите и продажбата – дури и обезбедување поддршка за клиентите и негување лојалност кон брендот преку разговори.

Подемот на мобилното купување и мобилната трговија стана огромна можност за раст и напредок. Пред сè, тоа е погодно за клиентите, бидејќи им дава можност да купуваат од каде било и во секое време. Клиентите сакаат да го направат купувањето од мобилни уреди што е можно поедноставно, па затоа е од клучно значење компаниите да ги исполнат тие очекувања. Оттука, забележлив е подемот на апликациите за пораки како начин да се допре до потрошувачите.

Како прво, маркетингот преку апликации за месинџер е исклучително ефикасен. Второ, гласниците се исклучително достапни: трошоците често се значително пониски од традиционалните маркетиншки канали, како што се телевизијата или печатените медиуми. Тие се исто така многу лесни за користење – со малку труд, повеќе или помалку, секој може да креира и управува со маркетинг-кампања во рамките на таква апликација. Значи, ако барате начин да допрете до повеќе клиенти, социјалните мрежи и месинџерите дефинитивно го заслужуваат вашето време. Вградувањето на гласникот во вашата маркетинг-кампања ќе му овозможи на вашиот бренд да комуницира директно со клиентите, да испраќа навремени ажурирања и соопштенија, да нуди поддршка за клиентите и да води промотивни кампањи.

Мобилниот маркетинг станува сѐ повеќе личен, т.е. има начини на персонализација и е поспособен да креира конкретни, насочени реклами врз основа на интересите и однесувањето на потрошувачите. Кога тоа е случај, тоа значи дека маркетиншките пораки ќе бидат релевантни за клиентот, така што е многу поголема веројатноста содржината да му биде поинтересна на клиентот. Сето тоа води до значително поголема конверзија. Затоа, брендовите создаваат поефективни рекламни кампањи, кои имаат поголема веројатност да резултираат со среќен и задоволен клиент.