Индустријата за електрични возила нуди достапен и висококвалитетен капацитет, што значително придонесува за глобалниот зелен раст
Целосно електрични двокатни автобуси од кинеско производство се движат по текот на реката Сена, поминувајќи низ Триумфалната капија и доближувајќи се пред Ајфеловата кула, притоа објавувајќи чести најави – „почитувани патници, добре дојдовте во Париз“, на осум јазици. Всушност, љубителите на спортот, тренерите, членовите на гостинските делегации, официјални лица и други, ги користат овие целосно електрични возила за да ги посетат главните туристички знаменитости во Париз, домаќинот на Летните олимписки игри, кои се без преседан во однос на нивната зелена определба.
Бидејќи електричните возила нудат возење без загадување и богато искуство за 40 евра, многу туристи со нетрпение чекаат да се качат во овие автобуси за разгледување на знаменитостите.
Независно развиен од кинескиот производител на автомобили „Анкаи“, ова е првиот целосно електричен двокатен автобус за разгледување знаменитости со отворен покрив во светот. Тој им се придружува на другите кинески нови енергетски возила што ги прават олимписките места еколошки.
Помеѓу олимпиското село и спортските центри за тренинг има електрични автобуси К9 од „Би-уај-ди“, што е првпат водечкиот кинески производител на електрични возила да обезбеди електрични автобуси за Олимпијадата. Овие специјално приспособени електрични автобуси имаат поединечен опсег од над 400 километри и користат напредна технологија за целосно електричен погон.
Покрај електричните автобуси, „Би-уај-ди“ подготви и стотици автономни возила за превоз во рамките на олимпиското село. Ваквите самоуправувачки возила се опремени со врвни сензори и системи за вештачка интелигенција и можат да се пофалат со функции како што се автономно возење, избегнување пречки и паркирање.
Во услови на глобална зелена трансформација, кинеските нови енергетски автобуси навлегуваат на глобалниот пазар.
– „Анкаи“, всушност, сам разви таков електричен автобус и го приспособи за прекуокеанскиот пазар пред една деценија. Со други зборови, го целевме особено за прекуокеанскиот пазар. По долгогодишно истражување и развој, таков целосно електричен автобус исполни над 100 строги стандарди на Европската Унија – рече Ванг Лиан, генерален директор на „Анкаи“ за Азија Пацифик.
Според Ванг, компанијата го донела прототипот или примерокот од автобусот на саемот за автомобили во Белгија по едномесечно патување во 2017 година. Речиси веднаш примерокот на автобусот бил „разграбан“ од желните европски потрошувачи, по неговата оригинална цена, по што за кратко време излезе на улиците.
– Ова целосно ги покажа перформансите на трошоците и конкурентноста на кинеските автобуси со нова енергија на глобалниот пазар – рече Ванг.
Зборовите на Ванг докажуваат дека за многу кинески компании заминувањето во странство е проактивен потег. Автобусите на „Анкаи“ веќе се позната глетка во над 100 земји и региони, со над 10.000 автобуси само во Саудиска Арабија. Кина постави амбициозни цели за проширување на употребата на електричните автобуси во јавниот превоз. Таа има цел да го зголеми уделот на електрични возила во системот на јавен транспорт на 80 проценти во клучните области, вклучувајќи ги автобуските и такси-услугите до 2025 година.
Кина ќе ја забрза целосната електрификација на возилата што се користат во јавниот транспорт помеѓу 2023 и 2025 година и изградбата на инфраструктурен систем за полнење и замена, според пилот-планот на Министерството за индустрија и информатичка технологија и седум други министерства. Додека земјата ги забрзува своите чекори за промовирање зелена трансформација во услови на растечки НЕВ-сектор, бројот на кинеските електрични автобуси се зголемува на глобалниот пазар.