Сликата на Густав Климт „Бакнеж“, создадена на самиот почеток на 20 век, е од неговата златна фаза и интересен факт е што на оваа слика не се гледа само голо женско тело, туку и жена во прегратките на силен маж. Зад едно од најпознатите уметнички дела на Густав Климт, „Бакнежот“, се крие приказна за љубовта на сликарот и неговата муза, младата модна креаторка Емилија Флож.
Две фигури прилепени една на друга во нежна прегратка, маскирани како цвеќиња на златна позадина, засекогаш беа овековечени на сликарското платно.
Врската на уметничката двојка во тоа време бил крајно невообичаена и надвор од тогашната рамка, бидејќи тие беа исклучително независни и се одлучиле за врска без деца, живеејќи исполнет боемски живот.
­Емили, успешна деловна жена и дизајнерка, иако остана непризнаена во историјата на модата, остави длабока трага во срцето на уметникот.
Со негова помош, таа и нејзините две сестри го отворија модниот салон „Швестер Флугр“, неизбежна модна станица, на улицата Марахилфер во Виена.

Двапати годишно Емили патуваше во Париз за најмодерни ткаенини, копчиња и монистри, а нејзиниот салон имаше 80 вработени што вредно работеле на секоја облека.
Нејзините авангардни креации, кои ги создаде со помош на нејзините сестри, беа преседан во тоа време, бидејќи со својата иновативност во кроевите, дезените и боите, тие се издвојуваа од модните рамки од тоа време.
Атрактивната и уникатна облека е спротивна на онаа што можеше да се најде во модните списанија преполни со готова облека.

Влијанието што Климт ѝ го пренесе на Емили можело да се забележи и при влегувањето во модниот салон, кој бил опремен со необичен мебел и украсни додатоци, кои биле крајно невообичаени за тие околности.
Просторот, кој бил опремен со црно-бели карирани маси, приспособливи ретровизори, е само дел од ентериерот каде што многу домашни и меѓународни клиенти доаѓале во потрага по совршената модна комбинација.