Во првите неколку дена од новата година, милиони луѓе ширум светот повторно беа вовлечени во насилната приказна на серијата Squid Game (Сквид гејм), а „Нетфликс“ објави дека втората сезона на хит-серијата е убедливо најуспешна продукција.
„Нетфликс“ објави 58,2 милиони прегледи помеѓу 30 декември и 5 јануари, а кога ќе се додаде на претходниот број прегледи, втората сезона од серијата е веќе прегледана 126,2 милиони пати за 11 дена.
Бруталната јужнокорејска драма за навидум безопасни, но на крајот смртоносни детски игри е најуспешната серија на „Нетфликс“.
Првата сезона собра пофалби пред три години за својата социјална критика, прашањата за социјалната нееднаквост, дискриминацијата и моќта на елитата.
Третата, минатата сезона веќе оваа година Креаторот Хванг Донг-хјук неодамна го објасни својот глобален успех за dpa велејќи дека тоа е „приказна со која луѓето можат да се идентификуваат – без оглед на јазикот, културата, религијата или етничката припадност“.
Седум нови епизоди (помеѓу 50 и 75 минути) почнаа да се прикажуваат на „Нетфликс“ на 26 декември. По втората сезона, веќе оваа година се планира трета и последна сезона.
Деветте епизоди од првата сезона беа прегледани во есента 2021 година вкупно 265 милиони пати во првите 90 дена – повеќе од која било друга серија на „Нетфликс“ досега – пренесе „Хина“.