Фото: Пиксабеј

Поттикнат од технолошкиот напредок, мобилниот маркетинг претрпе сериозна еволуција во текот на изминатата деценија, а има и промена во однесувањето на потрошувачите. Сега мобилниот маркетинг опфаќа широк опсег на активности: од традиционален СМС-маркетинг до пософистицирани техники, како што се рекламирање базирано на локација или маркетинг во апликациите за пораки. За да ги искористат можностите претставени на најефикасен начин, бизнисите мора да ги разберат можностите и трендовите во основата на мобилниот маркетинг. Светот на маркетингот постојано се развива. Она што влијаеше вчера можеби нема да влијае денес, а она што влијае денес можеби нема да влијае утре. Затоа е важно бизнисите во секое време да бидат свесни за најновите трендови и насоки на развој, а со тоа да бидат чекор понапред од конкуренцијата.

Промената во однесувањето на потрошувачите ги принуди брендовите да ги приспособат своите маркетиншки и продажни стратегии за да ги задоволат потребите на јавноста. Тоа можеби не звучи како новост, но, и покрај тоа, многу бизниси сè уште немаат веб-страница и/или апликација погодна за мобилни телефони. Тоа е хендикеп за нивниот бизнис, бидејќи пропуштаат потенцијални клиенти што користат мобилни уреди за да купуваат. Едноставно – треба да бидете сигурни дека вашата веб-страница работи непречено и е лесна за употреба дури и на мал екран. Дополнително, размислете за развој на мобилна апликација за да им овозможите на вашите клиенти уште позначајно и поквалитетно искуство. Не заборавајте да ги имате на ум корисниците на мобилни уреди кога ги дизајнирате вашите маркетиншки и рекламни кампањи.

Зголемувањето на фреквенцијата на користење на мобилниот интернет диктира дека брендовите треба да креираат содржина и да бидат креативни на поинаков начин. Бидејќи светот сѐ повеќе се потпира на мобилни уреди за пристап до интернет, бизнисите мора да бидат во чекор со тоа и да започнат повеќе промотивни кампањи на мобилните платформи. Брендовите едноставно не можат повеќе да се потпираат на кампањи само за десктоп. Во пракса тоа значи дека тие ќе се обидат да креираат реклами што се оптимизирани за помали екрани. Тоа е неспорно предизвикувачка работа, но и работа за која вреди да се вложи труд, бидејќи не само што го зголемува бројот на корисници на мобилен интернет туку тие поминуваат сѐ повеќе и повеќе време на интернет и вршат повеќе активности преку мобилни уреди од кога било досега. Еден од начините е да создадете содржина погодна за мобилни телефони што е лесна за читање и истражување.