Фото: ЕПА

Малкумина можеа да замислат дека куклата наречена Лабубу од кинескиот производител на играчки „Поп Март“ ќе освои голем број глобални обожаватели и ќе предизвика огромен интерес за купување низ целиот свет. Успехот на „Поп Март“ раскажува приказна за глобализацијата на интелектуалната сопственост на Кина.
Според извештајот за заработка за првиот квартал од годинава, продажбата на „Поп Март“ во првиот квартал се зголемила за 480 проценти во споредба со претходната година на странските пазари. Фирмата со седиште во Пекинг, позната по продажбата на колекционерски дизајнерски играчки како Лабубу, објави експлозивен раст во странство: Продажбата во Америка се зголеми за 900 проценти, во Европа за 600 проценти и во азиско-пацифичкиот регион за 350 проценти.
Создадена од уметникот од Хонгконг, Касинг Лунг, куклата Лабубу се спротивставува на традиционалната допадливост на играчките. Со големи уши и насмевка со девет зашилени заби, нејзиниот чуден шарм е привлечен за младата генерација. Приказната на Лабубу е само еден живописен пример за поширок тренд: кинеските претпријатија сè повеќе оставаат свој белег на глобалната сцена и ги предизвикуваат традиционалните перцепции.