Саемот за автомобили „Шангај 2025“ започна во средата, прикажувајќи широк спектар на технолошки иновации со силен фокус на решенија за ниска потрошувачка на јаглерод и интелигентна мобилност.
На 10-дневниот автосалон во метрополата на источна Кина учествуваат речиси 1.000 глобално познати производители на автомобили и претпријатија од синџирот на снабдување од 26 земји и региони, што го прави најголемото издание во историјата на настанот.
За време на изложбата се очекува да дебитираат повеќе од 100 нови возила.
– Приближно 1.300 возила се изложени на годинашниот саем, од кои возилата на нови енергии сочинуваат над 70 отсто од вкупниот број. Прекуокеанските дилери од повеќе од 100 земји и региони, исто така, допатуваа во Шангај за да присуствуваат на настанот – рече Гу Чунтинг, заменик-претседател на Советот за промоција на меѓународната трговија на Шангај, кој го организираше настанот заедно со Кинеското здружение на автомобилски производители.
Врв на годинашниот саем за автомобили во Шангај е инаугуративниот павилјон за автомобилска технологија, кој ги прикажува најсовремените иновации и достигнувања низ целиот синџир на индустријата.
Бројот на изложувачи во овој дел е значително поголем од претходното издание, а на настанот дебитираа близу 50 реномирани домашни и меѓународни компании за технологија, полуспроводници и чипови.
Пред отворањето на годинашниот саем, неколку големи кинески и меѓународни производители на автомобили и компании од синџирот на снабдување објавија привлечни најави, што дополнително ја поттикна динамиката за годинашната изложба.
Во договорот за стратегиска соработка со општинската влада во Шангај, „Тојота“ се обврза да инвестира вкупно 14,6 милијарди јуани (околу две милијарди долари) во проект што ќе се фокусира на истражување и развој, производство и продажба на „лексус ЕВ“ и батерии ЕВ.
– Со нетрпение очекуваме да работиме со повеќе локални доставувачи за да ги прикажеме конкурентните сили на новиот синџир на кинеската индустрија за енергетски возила пред светот и заеднички да го промовираме глобалниот досег на кинеската технологија – рече Тацуро Уеда, главен извршен директор на регионот Кина и претседател на „Тојота мотор (Кина) инвестмент“.
„Фолксваген“, кој е длабоко вкоренет на кинескиот пазар повеќе од 40 години, прикажува повеќе од 50 модели на годинашниот автомобилски саем. Компанијата исто така планира да лансира повеќе од 30 нови модели специјално за кинескиот пазар во следните три години.
– Значи, гледате дека кинескиот пазар е многу поволен за технологијата. Ние сме овде толку долго време, длабоко сме вкоренети на пазарот, имаме многу локално знаење и можеме навистина да го зголемиме ова и да го вратиме во нашиот глобален бизнис – рече Стефан Меча, извршен директор на брендот „Фолксваген“ за патнички автомобили во Кина.
Во секторот за батерии, „Контемпорари амперекс технолоџи цо. лимитед“ (КАТЛ) ја претстави својата најнова технологија со структура со две јадра, која дели една батерија на две независни енергетски зони. Секоја зона користи различни материјали за клетките за да ги максимизира нивните соодветни сили.
До 2 мај, автосалонот прикажува и интелигентна технологија и производи за поврзување, системи за безбедност и безбедност на возилата и автомобилски финансиски услуги.