Фото: ЕПА

Унапредување на условите на товарниот авиосообраќај

Воздушниот пат на свилата сега опфаќа повеќе од 200 града во над 20 европски земји и околу 90 града низ Кина, соопшти Националната комисија за развој и реформи. Операторите на маршрутата, меѓу кои се Развојната и инвестициска група за цивилно воздухопловство на Хенан (ХНЦА) и меѓународната авиокомпанија „Карголукс“ со седиште во Луксембург, поставија стратегија за двоен центар за развој на европски логистички центар на аеродромот во Луксембург и кинески логистички центар на меѓународниот аеродром „Женгжу Синџенг“

Пред една деценија, провинцијата Хенан во централна Кина немаше воспоставена интерконтинентална товарна мрежа. Сега, брзиот раст на воздушниот пат на свилата помеѓу Женгжу, Хенан и Луксембург им овозможи на потрошувачите од Хенан да добијат производи доставени до нивните врати од целиот свет.

Кина почна да поддржува изградба на двонасочен воздушен пат на свилата помеѓу Женгжу и Луксембург во 2017 година. Опсегот на услуги на воздушниот пат на свилата сега опфаќа повеќе од 200 града во над 20 европски земји и околу 90 града низ Кина, соопшти Националната комисија за развој и реформи. Операторите на маршрутата, меѓу кои се Развојната и инвестициска група за цивилно воздухопловство на Хенан (ХНЦА) и меѓународната авиокомпанија „Карголукс“ со седиште во Луксембург, поставија стратегија за двоен центар за развој на европски логистички центар на аеродромот во Луксембург и кинески логистички центар на меѓународниот аеродром „Женгжу Синџенг“.

Од изградбата на воздушниот пат на свилата пред шест години, „Карголукс“ оствари нови достигнувања. Во 2022 година, нето-профитот на авиопревозникот достигна речиси 1,6 милијарда долари, што е рекордно високо и петто место меѓу сите товарни авиокомпании на глобално ниво. Сега, „Карголукс“ има повеќе од 50 неделни летови со Кина, поврзувајќи ги градовите како Женгжу, Пекинг, Шангај, Сиамен од провинцијата Фуџијан и Хонгконг.

Користење еколошко гориво

Во меѓувреме, воздушниот пат на свилата Женгжу – Луксембург е на пат кон позелени операции. На 15 јуни, товарен авион „боинг Б747“ управуван од „Карголукс“ тргна од Женгжу за Луксембург. Тоа беше првиот карго лет што сообраќал меѓу двете земји што користел 10 отсто одржливо воздухопловно гориво.

САФ е течно гориво што се користи во комерцијалната авијација. Во споредба со фосилните горива што главно ги користат превозниците, тоа може да помогне во намалувањето на емисиите на јаглерод диоксид за 80 отсто или повеќе. Врз основа на анализата на Меѓународната асоцијација за воздушен транспорт, 65 отсто од намалувањето на емисијата на јаглерод во цивилното воздухопловство се очекува да се постигне со користење на САФ до 2050 година.

Голем број авиолинии во функција

Во моментов, „Карголукс“ оперира со интерконтинентални товарни линии што ги поврзуваат Женгжу со 15 странски дестинации, вклучувајќи ги Луксембург, Лондон, Будимпешта, Милано, Чикаго и Атланта. Во исто време, Хенан продолжи да го развива својот сектор за авијациско производство. Со инвестиција од една милијарда јуани (139 милиони долари), првата фаза од воздухопловниот индустриски парк во Женгжу може да произведува повеќе од 50 комплети симулатори годишно. Тие вклучуваат симулатори за кабини, симулатори за гаснење пожари и симулатори за обука во кабината, соопшти ХНЦА. Следно, се очекува да се извезе повеќе опрема за симулација на воздухопловство произведена во Хенан, а повеќе странски пилоти и асистенти на летот ќе научат поврзани професионални вештини со опремата, соопшти компанијата.