Брзото возење ги привлекува туристите
Автопатиштата се дизајнирани да овозможат брзо возење, но често нè совладува стравот од казни кога сакаме да го притиснеме педалот за гас докрај. Сепак, постои една земја во светот што навистина ви дозволува да возите безгрижно на автопат, а тоа е Германија.
Иако истражувањата јасно покажаа дека наметнувањето ограничувања на брзината може значително да ги намали емисиите на стакленички гасови за околу два милиона тони годишно, нивните власти сè уште не ја разгледуваат сериозно оваа опција. Но што се крие зад оваа необична одлука и зошто нема ограничувања на брзината на германските автопатишта?
Туристичко искуство – голем профит
На германските автопатишта, познати како автобани, навистина нема универзално ограничување на брзината како што често има во другите земји. Ова е последица на специфична легислатива и долг историски контекст, но пред сѐ национален интерес што ја нагласува промоцијата на германската автомобилска индустрија, технологија и туризам.
Имено, како што пишува специјализираната веб-страница посветена на автомобили „Ауто портал“, многу туристи од целиот свет доаѓаат во Германија за да го искусат возењето на автопатишта без ограничување на брзината. Интересно е тоа што има дури и специјални пакети за патување од богати светски дестинации, вклучувајќи ги Јапонија, Кина, арапските земји и САД, каде што супербрзите автомобили возат по автопатот со модели како „ферари“, „бугати“, „ламборџини“, „мерцедес“, „ауди“ и БМВ.
Се проценува дека Германија генерира импресивни 10 милијарди евра годишен приход само врз основа на ова туристичко искуство.
Безбедноста и квалитетот на ниво
Германските автопатишта се често широки и прави, што им дава на возачите поголема контрола и го намалува ризикот при големи брзини. Покрај тоа, оваа европска земја има богата традиција на обука на возачи и возење. Возачите се обучени за високи безбедносни стандарди и вештини за возење со голема брзина.
Иако не постои универзално ограничување на брзината, може да се применат привремени ограничувања на брзината на одредени делови од автопатиштата, означени со патни знаци или електронски информации за сообраќајот. Овие ограничувања често се наметнуваат поради лоши временски услови или работи на патиштата.