Електричните возила направија неверојатни чекори за време на своето релативно кратко постоење, но возењето во зима сè уште носи некои предизвици
Како што е познато, секоја технологија, особено нарушувачката технологија, секогаш предизвикува одредени недостатоци или грешки што треба да се исправат во првата деценија од производството. Кога станува збор за електричните автомобили, не е ништо поинаку, тие беспрекорно се интегрираа на патиштата, дури и побрзо отколку што можевме да замислиме. Сега, кога ги има сѐ повеќе, многу корисници што живеат во постудени клими почнуваат да негодуваат за батеријата при лоши временски услови, што производителите треба да го земат предвид во иднина.
Повеќето електрични возила направија драматични чекори за подобрување на својот опсег воопшто, особено во зимските месеци. Тоа ќе продолжи да се подобрува, бидејќи производителите како „Форд“ продолжуваат да му даваат приоритет на производството на електрични возила за 2024 година.
Електрично возило во зима
Колку често нашите родители кога растевме ни кажуваа дека кученцето не ни е дадено само како подарок и дека треба да се грижиме за него и да го шетаме, дури и во студените зимски утра? Па, кој мислеше дека исто така ќе треба да се грижиме и за електричното возило во студените зимски утра?
Додека повеќето ентузијасти за автомобили би биле свесни дека електричното возило нема да помине толку милји во зима колку што би поминало на автопат со спуштен покрив, некој можеби нема да биде свесен дека покрај, намалениот опсег, ќе мора почесто да го полни возилото. Но како ќе знае возачот колку ќе влијае тоа на опсегот?
Некои производители, како „Јагуар“, обезбедуваат калкулатор што го проценува намалениот опсег за неговите електрични возила кога температурите паѓаат. Исто така, императив е возачот да сфати дека колку е поголема големината на батеријата, толку позначајно треба да се очекува падот на опсегот и перформансите кога паѓаат. температурите
Како влијаат пониските температури врз перформансите на електричното возило?
Добропознат факт е дека постуденото време го ограничува опсегот на батериите, а влошувањето на перформансите може да биде значително. Автомобилите опремени со помошна топлинска пумпа имаат тенденција да поминат многу подобро и да обезбедат помалку паѓање во опсегот. Вреди да се потсетите на ова следниот пат кога ќе го посетите најблискиот застапник за електрични возила. Ако неодамна сте купиле електричен автомобил, тој треба да биде опремен со ефикасен систем за управување со топлинска енергија.
Предупредувањето е стандардно достапно во многу најнови возила, но ако оваа опција не ви е достапна, тогаш помагаат едноставни трикови, како што е одмрзнување на прозорците, како и вклучување на автомобилот и вклучување на греењето на седиштата неколку минути пред вие и вашето семејство ја напуштите куќата. Се чини дека сите овие мали додатоци нема да направат разлика, но ќе помогнат да се задржи батеријата топла, што ќе ги продолжи опсегот и перформансите.
Како влијае падот на температурата врз брзината на полнење на електричните возила?
Падот на температурата, се разбира, ќе влијае на брзините на полнење и разумно е да одвоите дополнително време за полнење или, доколку користите јавна станица за полнење, да планирате да пристигнете малку порано за да избегнете непотребно одложување на времето на патување.
Исто така, важно е да се користи правилниот режим на возење, што е уште поголем императив кога возите електричен автомобил во зимските месеци. Повеќето електрични возила ќе понудат многу начини на возење, но мноштво од нив ќе ги имаат основните режими на нормален, еко или спортски. Изборот на соодветен режим може значително да го продолжи вашиот опсег во зимските месеци. Тоа може да бара малку обиди и грешки, но потрошеното време дефинитивно ќе се исплати, особено кога температурата ќе се спушти под нулата.