Од нашите најрани училишни денови ја прифаќаме идејата дека некои луѓе учат побрзо. Но, според една нова студија, излегува дека сите учиме со многу слична брзина.
Истражувачите набљудуваа 1,3 милион „интеракции на учениците“ меѓу различни софтверски алатки за учење што ги користат 6.946 ученици, од оние што доцнеле во основно училиште до студентите. Собраните податоци опфаќаа различни теми и повеќе формати, вклучувајќи онлајн курсеви и едукативни игри, а анализата откри дека почетната точка за студентите и нивната можност да го практикуваат она што го научиле имаа најголемо влијание врз нивните академски перформанси.
– Податоците покажаа дека празнините во постигнувањата произлегуваат од разликите во можностите за учење и дека подобриот пристап до таквите можности може да помогне да се затворат тие празнини – вели Кен Кодингер, когнитивен психолог од универзитетот „Карнеги Мелон“ во Пенсилванија, додавајќи дека ова е дополнителна потврда дека образовните технологии можат да обезбедат поволни услови за учење што го олеснуваат учењето нешто ново, како што е втор јазик, научен или математички концепт.
Во просек, на студентите им требаа седум можности да научат нешто, иако тоа се разликуваше меѓу поединците. Една нова студија покажа дека оваа варијација е повеќе за тоа каде започнале учениците отколку нивната способност да учат побрзо.
Тимот сугерира дека нашиот мозок може да тргне по различни „ментални патишта“ за да научи нешто, што значи дека нашите стапки на учење не се премногу различни, сите можеме да стигнеме до истата точка на начин што најдобро одговара на нашите искуства и знаење.
– Без разлика кои сте, можете да ја постигнете секоја цел што ќе си ја поставите – вели научникот Пауло Карваљо од универзитетот „Карнеги Мелон“, пренесува „Сајенс алерт“.