Новости од сообраќајот, сообраќајната инфраструктура и возила
Железничките амбиции на Кина се во динамичен и нагорен тренд. Имено, најновото дополнување на трендот е брзата железничка линија долга 277 километри по должината на југоисточниот брег, која ги поврзува градовите Џангжу, Ксијамен и Фужоу во провинцијата Фуџијан. Максималната брзина на возовите по оваа маршрута е 350 километри на час, објавија Кинеските железници, државниот железнички оператор, пренесува „Синхуа“.
Првиот воз на оваа линија тргна деновиве, поаѓајќи од Фужоу, главниот град на покраината. Новата железничка линија моментално има 84 моста и 29 тунели, плус 20 километри пруга што оди преку морето, што ја прави првата линија за брз воз преку вода во земјата.
Кинеските железници велат дека користеле интелигентни роботи и еколошки челик отпорен на корозија за изградба на делови од надводната железница. Новата линија е само еден од многуте инфраструктурни проекти што ги промовираше кинеската влада во 2016 година, кога беше објавена железничката иницијатива „Осум хоризонтални и осум вертикални“.
„Синхуа“ забележува дека копнениот транспорт во провинцијата Фуџијан е предизвик поради планинскиот терен. Провинцијата Фуџијан е исто така значајна бидејќи е најблискиот дел од копното на Кина до островот Тајван. Ксијамен е на само 10 километри од островот Кинмен, најзападниот регион на Тајван. Комунистичката партија издаде документ претходно минатиот месец во кој повикува на „олеснување на подобро поврзување и интеграција меѓу Фуџијан и Тајван“.