Сеопфатното разбирање на развојните гранки на модерната математика и научната процена на нејзините нови дисциплини ќе донесат голема корист за развојот токму на таа дисциплина во Кина
Претстојните три години ќе станат клучен период за Кина да напредува и да ја развива областа на математиката. Земјата мора јасно да ги види своите капацитети и да ги искористи своите силни страни, рече Чу Ченгтонг, меѓународно познат математичар.
Издигнувањето на математичкото ниво на една нација лежи во тоа што нема да ги следи научниците од други земји за да направи подобрувања или да вложи дополнителен труд, туку да пронајде важна истражувачка насока за себе, рече Чу кој е првиот кинески добитник на Филдсовиот медал, за време на воведниот говор на вториот научен форум во Шангај што се одржа на универзитетот „Фудан“. Тој исто така е странски академик во Кинеската академија на науките, академик на Националната академија на науките на САД и академик на Американската академија за уметности и науки.
Модерната математика може да се подели на десетици потподелби на полиња. Затоа, сеопфатното разбирање на развојните гранки на модерната математика и научната процена на новите дисциплини во математиката ќе има голема корист за развојот на дисциплината дома, рече Чу. Тој додаде дека само со усогласување со меѓународната заедница, младите научници можат да ги скршат оковите во нивното размислување и да тргнат по својот пат додека се во чекор со првите редови на развојот на светот.
Чу од минатата година учествува во подготовките за Меѓународниот конгрес за основни науки, што треба да се одржи во Пекинг, во јули годинава. Тој е посветен на поканување на научници со значителен придонес во математиката и теоретската физика и инженерството да разговараат за најсовремените знаења и проблеми.
Пред две години беше основан колеџот „Чуџен“ на универзитетот „Цингхуа“, а Чу беше основачот и декан. Тој има за цел да негува серија таленти од првиот ешалон за Кина, кои можат да го водат математичкиот развој во светот и да го трансформираат развојот на основните науки.