Во 2024 година, Орбико Македонија го прослави своето 20-годишно присуство на пазарот, подготвено за нови предизвици и можности. Во овој важен момент, компанијата не само што ги слави своите импресивни достигнувања, туку и гордо гледа кон иднината, како лидер во дистрибуција на FMCG во регионот.

Прослава на успехот

На 10 септември, компанијата организираше неверојатен настан за да ја прослави својата годишнина, на кој ги собра партнерите, клиентите и вработените во незаборавна празнична атмосфера. Настанот започна со спектакуларен концерт на харфа, проследен со динамична изведба на модерни танци, кои го постави ритамот на вечерта. За време на настанот, гостите беа нурнати во богатата историја на Орбико Македонија, претставена во прекрасно дизајнирана тотемска книга, која одразува 20 години достигнувања и постојан раст. Официјалниот дел беше отворен со поздравни говори на Станислав Бојаџиев, директор на FMCG за рефион Северна Македонија, Косово и Албанија и Арманд Хамза, оперативен директор за регионот. Тие им се заблагодарија на вработените за нивната посветеност и напори кои ја направија компанијата лидер во секторот. На сцената излегоа и двајца клучни претставници на Орбико Групацијата: Стјепан Роглиќ, потпретседател на Надзорниот одбор и Иванка Иванова, главен оперативен директор на Orbico Group. Тие изразија благодарност до тимот на Орбико Македонија и ја истакнаа важноста на оваа годишнина за компанијата и Групацијата воопшто. Меѓу специјалните гости на настанот беа и долгогодишните партнери на компанијата, кои ја изразија својата почит кон работата на Орбико Македонија и долгогодишната соработка меѓу нив.

20 години раст и развој

Во текот на своите 20 години на пазарот, Орбико Македонија претрпе значителна еволуција. Од своите скромни почетоци, компанијата денес е симбол на стабилност и иновација во секторот за дистрибуција на FMCG. Во 2024 година, компанијата очекува нето-продажби од 14 милиони евра, што ќе покаже стабилен раст и исклучителна приспособливост на променливиот пазар. Со својот тим од 121 вработен, кои се темелот на успехот на компанијата, Орбико Македонија создаде динамична корпоративна култура во која секој вработен има можност да се развива и да придонесе за севкупниот успех. Речиси сите клучни позиции во компанијата се заземени од луѓе кои својата кариера ја започнале на пониски нивоа во компанијата, што е јасен показател за посветеноста на Орбико кон внатрешниот развој и раст на своите вработени.

Модернизацијата и технологијата во срцето на успехот

Една од главните причини за успехот на Орбико Македонија е континуираната имплементација на иновациите. Компанијата активно инвестира во модерни магацински технологии и ERP системи, кои и овозможуваат ефикасно да управува со своите логистички процеси. Во комбинација со развојот на специјализирани софтверски решенија и автоматизација на работата, компанијата им нуди на своите партнери и клиенти брзи и сигурни испораки кои ги задоволуваат современите барања на пазарот. Инвестициите во технологијата не застануваат тука. Орбико Македонија активно користи алатки како што е Robotic Process Automation (RPA), кои ги автоматизираат и оптимизираат процесите, намалувајќи ги човечките грешки и забрзувајќи ја целокупната работа на тимот. Ова не само што ја зголемува ефикасноста, туку и создава подобра работна средина за вработените.

Партнерства кои инспирираат успех

Суштински за успехот на Орбико Македонија се стратешките партнерства со водечките меѓународни и локални брендови како што се Kellanova, SC Johnson, Shell Lubricants, Haribo, Perfetti Van Melle и други, единствени за портфолиото на земјата. Компанијата не е само дистрибутер, туку и стратешки партнер кој им помага на своите клиенти да ги развијат и зајакнат своите брендови на локалниот пазар. Способноста да се понудат персонализирани решенија за секој партнер е еден од клучните фактори за долгорочниот успех на Orbico. „Нашиот успех не е само во тоа да бидеме лидери во дистрибуцијата, туку и во градењето доверба и долгорочни партнерства со нашите клиенти и добавувачи“, вели Рајмонда Ибиши, менаџер за човечки ресурси во Орбико Македонија.

Гледајќи во иднината

Гледајќи напред кон следните 20 години, Орбико Македонија се движи кон своите амбициозни планови за развој. Компанијата ќе продолжи да инвестира во нови технологии, да го прошири своето портфолио и да ги зајакне своите партнерства за да остане лидер во индустријата. „Оваа годишнина е важна не само како причина за славење, туку и како катализатор за нови достигнувања. Подготвени сме да одговориме на новите предизвици со иновации и амбиции“, рече Станислав Бојаџиев, директор на FMCG за Северна Македонија, Косово и Албанија.

Заклучок

20 години на пазарот се само почеток за Орбико Македонија. Компанијата се етаблира не само како лидер во дистрибутивниот сектор, туку и како пример за иновација, стабилност и посветеност на своите вработени и партнери. Настаните како овој посветен на годишнината покажуваат дека успехот не доаѓа само од продажбата, туку и од посветеноста на луѓето кои ја прават Орбико Македонија она што е денес – успешна, иновативна и подготвена за нови предизвици.

Комерцијална објава