Прилично зачудувачки е што, дури и сред глобална катастрофа, луѓето сè уште можат да најдат начини да ја претворат нивната состојба во приказна за социјален престиж. Луксузните трговци сега на своите веб-сајтови нудат есенцијални работи кои се потребни за работа од дома како поло-маички од 195 фунти и тренерки од 145 фунти, пишува Хедли Фриман во нејзината колумна за британски „Гардијан“.
– Има пренасочување на содржината на инфлуенсерите преку Интернет – изјави консултант за Фајненшл тајмс минатата недела. Наместо патувањето и модата да бидат во фокусот, инфлуенсерите сега се префрлаат на готвење и фитнес. Затоа, наместо да се чувствуваме инфериорни што немаат објавено селфи на зајдисонце во Бали, сите можеме да се чувствуваме лошо затоа што немаме соодветна јога подлога.
И не се само професионалните инфлуенсери тие што се вклучени во оваа игра. За оние кои поминуваат премногу време на социјалните медиуми, сега им е вкоренето да им кажат на луѓето дека тие знаат да живеат подобар живот од нив. Ова може да изгледа нелогично, кога сите знаеме, од Мик Џегер па до вашата мајка, дека повеќето од нив седат на софата гледајќи филмови и серии на „Нетфликс“.
– Оваа потреба за докажување е особено силна во време на стрес и вознемиреност, кога никој не знае дали ја прави вистинската работа. Затоа ваквиот тип на луѓе, за да се чувствуваат подобро, прават другите луѓе да се чувствуваат полошо – вели Џереми од Лондон за „Гардијан“.