-Спортската иднина на Opel е електрична: Astra GSe и Astra Sports Tourer GSe plug-in хибридите лансираат динамичен подбренд
-Страст плус одговорност: GSe овозможува перформанси, како и локална мобилност без штетни емисии
-GSe шасија: низок праг на возење, специфична калибрација на управувачот, уникатна суспензија
-Дизајниран потпис GSe: 18-инчни тркала од лесна легура од познатиот концепт Manta GSe и ексклузивни, AGR-сертификувани GSe предни седишта.

GSe се враќа! По најавата дека Opel ќе го оживее GSe како нов подбренд за динамични, електрифицирани модели, брендот Blitz објави информации и слики од првите нови модели GSe – новата Opel Astra GSe и новата Opel Astra Sports Tourer. GSe.

Како најсовремени plug-in хибриди, достапни како Astra Sports Tourer estate, како и Astra со пет врати хечбек, новодојдените ќе понудат оптимален баланс помеѓу удобноста на возењето и управувањето ориентирано кон перформансите во комбинација со одговорноста за околината.

„Новата Astra GSe и новата Astra Sports Tourer GSe се идеални автомобили за лансирање на нашиот динамичен нов под-бренд, во целосна усогласеност со нашата стратегија да станеме целосно електричен бренд до 2028 година“, рече извршниот директор на Opel, Флоријан Хуетл.


Со импресивна системска моќност од 165 kW/225 КС и максимален вртежен момент од 360 Nm (WLTP1 комбинирана потрошувачка на гориво: 1,2-1,1 l/100 km, емисија на CO2 26-25 g/km; прелиминарни вредности) новата Astra GSe и Astra Sports Tourer GSe ќе одговара на најдобрите во нивните класи за лансирање од место, забрзување и максимална брзина.

Дополнително, GSe моделите ќе бидат уште поинтересни за возење – ќе добијат специјално-доработено управување, како и надградена суспензија и помоќни сопирачки.

Германскиот производител на автомобили ги постигна карактеристиките на управување ориентирани кон перформансите со опремување на новите модели на Opel Astra GSe со наменска шасија, спуштена за 10 милиметри. Во споредба со нивните непосредни ривали, новодојдените ќе испорачуваат супериорна стабилност при свиоци, при сопирање и – како и секој Opel – додека возат со голема брзина на автопатот.

Спортската калибрација на управувачот е специфична за GSe, додека уникатните пружини и амортизерите исполнети со масло на предната и задната суспензија се специјално наместени не само за динамично возење, туку и за удобност. Амортизерите се карактеризираат со технологија KONI FSD (Frequency Selective Damping), која овозможува различни карактеристики на амортизација при високи фреквенции (контрола на суспензијата) наспроти ниски фреквенции (контрола на телото). Поставките за ESP се исто така ексклузивни за моделите GSe, при што прагот на активирање е прилагоден нагоре за да одговара на динамичкото однесување на возењето.

Смели и чисти Astra-дизајн плус GSe стилски знаци

Новата генерација на Opel Astra е смела и чиста дизајнерска изјава за брендот; препознатливите стилски знаци на GSe му даваат уште понаменски изглед. Однадвор, дизајнот на 18-инчните тркала од лесна легура – ​​инспириран од познатиот, целосно електричен концепт Manta GSe – специфичниот преден браник и фасција, и амблемот GSe на задната врата, не оставаат сомнеж за динамиката.

GSe смел карактер. Во внатрешноста, спортските амбиции се нагласени со предните седишта со Alcantara изведба; тие не се единствени само за GSe, туку дополнително ја прошируваат долгогодишната репутација на Opel за супериорна ергономија на седиштата – особено во компактната класа на Astra – благодарение на сертификатот AGR.

Ознаката „GSe“ на Opel традиционално беше кратенка од „Grand Sport Einspritzung“ (Гранд спортско вбризгување) како на Opel Commodore GS/E и на Opel Monza GSE. GSe сега е врвниот, спортски подбренд на Opel, што значи „Grand Sport electric“. Со комбинирање на вредностите „забавно за возење“ со опцијата за локално движење без емисии, моделите на Opel GSe ќе ги редефинираат перформансите на Zeitgeist.

(Комерцијална објава)