Откако ги надгледуваше кариерите и беше сведок на подемот на повеќе возачи додека влегуваа во Ф1, Мишел верува дека во претходните години еволуирала улогата на помлад возач, но и како тие се користат од тимовите во Формула 1. Тоа помогна сезонава да има шест дебитанти. „Сега има доста исклучителна генерација“, вели Мишел
ФОРМУЛА 1 – Бруно Мишел, извршен директор на Ф2 и Ф3
Од 20 возачи на Формула 1 (Ф1) за 2025 година, 16 се натпреваруваа во Ф2 и Ф3 (или ГП2/ГП3 како што беа познати порано) на патот до Формула 1, а над една третина од тие возачи се префрлија во ранг погоре во изминатите шест месеци, но сите напредуваа под будното око на извршниот директор на Ф2 и на Ф3, Бруно Мишел, пишува Формула 1. Откако ги надгледуваше кариерите и беше сведок на подемот на повеќе возачи додека влегуваа во Ф1, Мишел верува дека улогата на помлад возач и како тие се користат од Ф1 тимовите еволуирале во претходните години. Тоа помогна сезонава да има шест дебитанти (Кими Антонели, Оливер Берман, Габриел Бортолето, Џек Дуан, Исак Хаџар и Лијам Лосон), пишува Ф1.
– Факт е дека составот на Формула 1 не се промени долго време. Во текот на изминатите неколку години, Логан Сарџент беше единствениот што стигна до Ф1. Беше доста силна конкуренцијата со која се соочија овие помлади возачи од оние што веќе беа во Формула 1. Сега има доста исклучителна генерација. Можете да одите еден по еден низ возачите, но мислам дека секој од нив завршил соодветна работа во својата подготовка, дури и ако се во различни фази од својата кариера. Нивото на првенството во минатата година беше огромно. Имавме фантастична трка помеѓу Хаџар и Бортолето, до последната трка. Бортолето победи на Ф3 како дебитант, го освои Ф2 како дебитант. Мислам дека тоа, исто така, ја промени перцепцијата на Ф2-возачите и јас сум неверојатно среќен поради тоа – вели Мишел.
Додека возачите се неискусни во споредба со нивните нови ривали за сезонава, повеќето беа дел од нивните тимови барем цела сезона на еден или друг начин, пишува Ф1.
– Во Ф2 имате 12-член оперативен персонал, така што е лесно да се разбере што прават сите. Потоа пристигнувате во гаража во Ф1 и имате толку многу луѓе што работат на одредена задача, што може да биде доста застрашувачко и тешко. Значи, треба да се навикнат на тоа. Најважно е што тие беа поддржани од тимовите во Формула 1 и се дел од нивните академии. Тие се дел од овие тимови веќе неколку години и тоа им помогна да се подготват. Имаат работа со Ф1-тимови. Тие се резервни возачи на некои трки, па се во гаражата, одат на брифинзи, напорно работат во базата на симулаторот, а сите тие работи направија да се навикнуваат на тоа како функционира Ф1-тим. Тоа е комбинација од сите овие фактори што ја направија минатата година толку извонредна година за возачите – вели Мишел.
Зголемениот број млади возачи што тропаат на вратата се совпадна не само со слободните места туку и со желбата и подготвеноста на тимовите од Формула 1 да ја постават својата доверба на младоста наместо искуството.
Според неговото искуство со надгледување на програмите за трки за помлади едноседи и водење на двете категории директно под Ф1, Мишел верува дека пејзажот еволуирал, но еден клучен фактор останува ист. Програмите за млади возачи во Ф1 можеби добија поинаква димензија во претходните години, но тој вели дека најдобрите таленти секогаш ќе најдат пат до самиот врв. На секој возач му останува да го направи своето влијание и да ги принуди тимовите да го забележат додека се трка низ другите шампионати.
– Од моето лично искуство во овој бизнис, а јас сум тука доста долго време, кога имате возач што е навистина извонреден, Фернандо Алонсо или Луис Хамилтон, секогаш ќе најдете некој да му помогне. Никогаш не сум видел возач што навистина е извонреден да не може да стигне до Ф2. Секогаш можете да тврдите дека некои возачи се добри, но не успеаја, но би рекол дека никогаш во мојата кариера не сум видел навистина извонредните возачи да не успеат – вели тој. Н.М.