Образованието не само што ги менува личните перспективи туку ја менува и „културата на сиромаштијата“. Како што луѓето добиваат повеќе знаења и способности, тие се способни да ја зголемат продуктивноста и да донесат поголема вредност во општеството и да го подобрат својот животен стандард

Заедничкиот просперитет во борбата против сиромаштијата

Лиу Сиусијанг го напушти родното планинско место во провинцијата Гвиџоу во Југозападна Кина за да студира на факултет и му беа понудени можности да остане во големите источни градови. Но тој избра да се врати во руралната планинска средина и оттогаш стана сведок на големото воздигнување на неговиот роден град во последната деценија.
Самиот Лиу беше одличен пример за оние што имаа корист од променливите плими на развојот на земјата, а неговите искуства стојат како доказ за достигнувањата на Кина во намалувањето на сиромаштијата. Приказната на Лиу е одличен пример за тоа како Комунистичката партија на Кина (КПК) обезбедува одлучувачки планови за забрзување на процесот на ублажување на сиромаштијата. Таквите примери се нарекуваат „кинески метод“ или „кинеско достигнување“. Во глобализираниот свет, ублажувањето на сиромаштијата е дел од светското движење против сиромаштијата. Како што докажа кинескиот метод, тоа е драгоцено искуство и можен референтен одговор за целиот свет.
Од 18-от национален конгрес на КПК во 2012 година, елиминирањето на екстремната сиромаштија беше јасна цел придружена со низа политики. Во последниот милениум од кинеската историја, сиромаштијата беше постојан проблем, за кој се чинеше дека нема решение. Сепак, во последните децении, КПК создаде решенија за долгогодишниот проблем.

Патот до успехот

Гвиџоу, некогаш еден од најнеразвиените региони во Кина, сега има нов изглед. Бруто-домашниот производ на покраината достигна 1,96 трилион јуани (околу 310 милијарди долари) во 2021 година, што е зголемување за 8,1 отсто на годишно ниво, на исто ниво со растот на националниот БДП, според новинската агенција „Синхуа“. По години на развој, Гвиџоу еволуира во национален центар за обработка на големи дигитални податоци, со зголемени инвестиции во нова инфраструктура, како што се центрите за податоци.
Руралната ревитализација и заедничкиот просперитет се следните цели што треба да се постигнат. Образованието исто така може да игра улога во овој чекор. Образованието е од клучно значење за иднината на државата и на КПК. На 20-от конгрес на партијата беше одлучено да се забрзаат квалитетниот рамномерен развој и урбано-руралната интеграција во задолжителното образование. Се планира подобра распределба на образовните ресурси низ регионите, да се зајакнат јавното предучилишно образование и образованието со посебни потреби, да се обезбедат разновиден развој на средните училишта и подобрување на системот за финансиска помош, така што ќе ги опфаќа учениците во сите фази на школувањето.
За да се постигне рурална ревитализација, Кина има потреба од квалификуван персонал за сите индустрии. Во последниве години, владите инвестираа многу во селското образование, кое вклучуваше ресурси за наставници, изградба на училишта, фундаментално олеснување итн.

Упатство за развој на руралните региони

Претходно оваа година, Државниот совет објави упатство за да се разјасни стратегиската улога на Гвиџоу како модел за сеопфатни реформи во развојот на западна Кина и ја охрабри покраината да отвори нови патеки во руралната ревитализација, развојот на дигиталната економија и изградбата на еколошка цивилизација. Поточно, упатството бараше забрзана реформа за пазарна распределба на производствените фактори и сеопфатно подобрување на деловното опкружување. Руралната ревитализација и новата урбанизација треба да се туркаат напред во Гвиџоу, со фокус на зајакнување на модерното и ефикасно земјоделско производство во планинските области. Истакнувајќи ја важноста на модерниот индустриски систем предводен од дигиталната економија, документот повика на напори за подобрување на научните и технолошките иновации, надградба на традиционалните индустрии и олеснување на развојот на културата и туристичките индустрии.

Личните приказни како мотивација

Исто како и во приказната за Лиу, големиот образовен придонес носи повеќе човечки капитал за да ги поттикне руралната ревитализација и заедничкиот просперитет. Подобрувањето на човечкиот капитал игра важна улога во ублажувањето на сиромаштијата. Нивоата на образование се директно и позитивно поврзани со животниот стандард. Лиу направи вистински чекор што ја врати својата експертиза во својот роден град и за да им помогне на повеќе луѓе да се стекнат со образование и да постигнат заеднички просперитет, што е важен чекор во намалувањето на сиромаштијата.
Искоренувањето на сиромаштијата е глобална тема, а образованието е еден од најзначајните методи во таквите напори. Образованието не само што ги менува личните перспективи туку ја менува и „културата на сиромаштијата“. Како што луѓето добиваат повеќе знаења и способности, тие се способни да ја зголемат продуктивноста и да донесат поголема вредност во општеството и да го подобрат својот животен стандард.