„Опел“ и Техничкиот универзитет во Дармстадт започнаа заедничко истражување на новите технологии за осветлување. Соработката е дел од глобалната истражувачка мрежа на „Стелантис“ заедно со реномирани универзитети.
Моментално, 15 таканаречени „ОпенЛаб“ стекнуваат научни сознанија за употребата на технолошките системи кај идните генерации на возила. Стратешкото партнерство со „ТУ Дармстадт“, првата „Стелантис ОпенЛаб“ во Германија, ќе овозможи нова ера на технологии за осветлување. Покрај тоа, „Стелантис“ финансира тројца докторанти на катедрата за електротехника и информатичка технологија на универзитетот, првично во следните четири години.
– Напредните адаптивни светлосни системи се многу повеќе отколку само да го осветлуваат патот според услови кои се на патот – изјави извршниот директор на „Опел“, Уве Хочгесчуртз
– Тие се поврзани со бројни системи за помош при возење и го прават возењето побезбедно и поудобно. Заедно со „ТУ Дармстадт“ сакаме да развиеме целосно нови системи за осветлување и да ги донесеме на пазарот. Задоволни сме што работиме со експертите за наука и истражување од „ТУ Дармстадт“.
Предниот дел кај „Опел Манта ГСе Електро МОД Пиксел“ -визирот веќе покажува како безбедноста во патниот сообраќај може да се зголеми преку иновативни системи за осветлување.
– Имаме холистички поглед на темата за светлината. Светлината има голема важност во многу области кај автомобилот, што оди многу подалеку од предните светла – објасни Филип Рукл, главен инженер за иновации за надворешно осветлување.
Затоа, истражувањето во „ОпенЛаб“ во „ТУ Дармстадт“ се фокусира на понатамошниот развој на системите за комуникација и помош на возачот, адаптивни системи на предните светла, задните светла, внатрешното осветлување и изворите на светлина воопшто.
Финансираното истражување ќе вклучи интелигентен, самоприспособлив систем на предни и задни светла што оптимално се прилагодува на околината и ситуацијата во сообраќајот, како и на други фактори кои влијаат. Првичните тестови со прототип се веќе планирани за крајот на годината.
– Сакаме да направиме револуција во автомобилското осветлување со оваа технологија и да го придружуваме развојот низ сите фази, од истражување до прототипови и тестирање до готовиот производ“, изјави професорот Тран Куос Кханх, раководител на одделот за адаптивни системи за осветлување и визуелна обработка во „ТУ Дармстадт“.
Соработката ја забрзува безбедноста на патиштата
За двата партнера, новата отворена лабораторија значи победничка ситуација на патот кон идните генерации на светлина: „Стелантис“ може да ја искористи стручноста на кадарот на реномираниот „ТУ Дармстадт“за да ги пренесе наодите од истражувањето во системите на возилата, а докторантите на TU може да ги користат автомобилската техничката инфраструктура на компанијата за да ги тестира нивните случувања на терен.
– Ние работиме со експерти од областа на професорот Кханх долги години. Оваа соработка на полето на технологијата за осветлување ќе се интензивира и зајакнува долгорочно од „ОпенЛаб“ – додава Филип Рукл.
Тековниот истражувачки проект првично е планиран за четири години. Сепак, целта е да се воспостави стратешка соработка за следните десет години и понатаму.
– Ако сè оди според планираното, првите возила со технологиите за осветлување развиени со „Стелантис“ ќе бидат видени на патиштата до 2028 година – рече професорот Кханх. – Тие ќе имаат една од најинтелигентните технологии за осветлување во светот – додаде.
Да се направат иновативните технологии за осветлување достапни за широк спектар на купувачи е традиција на „Опел“, што новата „Астра“ моментално го демонстрира тоа.
Во 2015 година, претходната генерација („Европски автомобил на годината 2016“) ја донесе револуционерната „Интели-Лукс ЛЕД Матрикс“ светлина во компактната класа.
Сега започна следната фаза на развој: „Интели-Лукс ЛЕД Пиксел“ светлата, познати кај знаменосците на „Опел-Инсигниа“ и новиот „СУВ Грандленд“, ја слави својата премиера кај „Астра“.
Со вкупно 168 ЛЕД елементи – по 84 во предно светло – најновиот модел во компактна класа обезбедува прецизна и беспрекорна шема на светлина во секое време, прилагодена на ситуацијата и без заслепување на другите учесници во сообраќајот.
ЛЕД диодите се интегрирани во ултра тенки фарови. Главното предно светло „се спушта“ во рок од милисекунда, со цел да не ги заслепи возилата што доаѓаат од спротивната страна. Останатите области продолжуваат да бидат осветлени со целосно долго светло, за оптимална видливост.