Фото: ЕПА

ВО ЈУЛИ И АВГУСТ ГОДИНАВА, ОД ВКУПНИОТ ВОЛУМЕН НА ПАТНИЧКИОТ СООБРАЌАЈ ВО КИНА, КИНЕСКАТА ЖЕЛЕЗНИЦА ЌЕ ПРЕВЕЗЕ 860 МИЛИОНИ ПАТНИЦИ

Едноставната математика вели дека секој ден со воз ќе патуваат речиси 14 милиони патници…


Подготви: Христо Ивановски

Кина се подготвува за значителен пораст на патувањата и туризмот со почетокот на раздвижената сезона на летни одмори, при што аналитичарите очекуваат брзото затоплување на домашниот пазар дополнително да го поттикне економското закрепнување.

Патничката индустрија направи опсежни подготовки за летниот налет, бидејќи патниците одат и на воздушни и на железнички линии. Кина очекува 860 милиони патници со воз во јули и август, во просек 13,87 милиони дневно. Оваа силна побарувачка за патувања е главно поттикната од летните одмори, туристите и семејните посетители, според кинеската државна железница.

Железничките оператори планираат да го зголемат транспортниот капацитет со распоредување на 276 дополнителни привремени возови дневно, што е зголемување за 128 во однос на истиот период минатата година. Севкупно, околу 11.500 воза се планирани на национално ниво секој ден.

Според податоците од апликацијата за патувања со летови Јуметрип, резервациите за домашни летови од 1 јули до 31 август надминаа 18 милиони, што бележи зголемување од 23 отсто во однос на истиот период во 2023 година. Во меѓувреме, планираните дојдовни и појдовни летови изнесуваат приближно 145.000, резервирани се речиси седум милиони билети, приближно двојно повеќе од минатата година.
Неколку авиокомпании рекоа дека нивните планирани дневни домашни летови ќе ги надминат нивоата од пред пандемијата од 2019 година, а меѓународните летови се очекува да се совпаѓаат со оние од 2019 година. Дополнителни летови се закажани за популарни туристички дестинации, вклучувајќи ги градовите во Ксинџијанг, Сечуан и Хаинан.

Истакнувајќи ја нивната подготвеност за олеснувања на патувањата, Куан Ксијаои, потпретседател на меѓународниот аеродром „Сања Феникс“, рече дека подготовките вклучуваат распоредување волонтери на шалтерите за пријавување и специјалните сервисни области, како и отворање зелени канали за бруцошите на универзитетите за да се подобри ефикасноста на патувањето и да се обезбеди непречено искуство.
Зад зголемениот налет на патувањата се крие енергичната „економија на летните одмори“, поттикната од туристичките барања, како што се едукативните и семејните тури.

Според туристичките агенции, речиси 40 отсто од сите летни патници избрале туристички атракции погодни за деца, а познатите тематски паркови во Пекинг, Шангај, Гуангжу и Жухаи се појавуваат како врвни семејни дестинации.