Глобалниот моден бренд треба да балансира со одржување конзистентен стил изграден макотрпно со текот на годините додека се приспособува на актуелните трендови. И за некои од нив, нивните променети логоа го одразуваат циклусот на реинвенција, во текот на децениите на градење производи, пазари и потрошувачки бази.
Ја илустрираме еволуцијата на логоата на шест модни компании со текот на времето. Податоците за визуализацијата и статијата се добиени од „1000логос.нет“
„Најки“ и „Адидас“: Приказна за две компании за патики
Најголемата светска компанија за обувки, „Најки“ го започна своето патување како „Блу рибон спортс“ во 1964 година. Во 1971 година, тие се ребрендираа во „Најки“, инспирирани од грчката божица на победата.
Познатото лого е дизајнирано во 1971 година од страна на Керолин Дејвидсон, во тоа време студентка по графички дизајн на Универзитетот во Портланд. За нејзината работа ѝ биле платени 35 долари (околу 270 долари денес). Дванаесет години подоцна, коосновачот на „Најки“, Фил Најт, ги има нејзините 500 акции на „Најки“, кои останаа непродадени.
Во меѓувреме, „Адидас“ има многу постаро потекло, датира уште од 1920 година. Основана од Адолф Даслер, компанијата се подели на „Адидас“ и „Пума“ во 1947 година.
Даслер ги купи иконските три ленти од друга германска спортска компанија во 1947 година. Во 1952 година, ригите дебитираа на патиките „Адидас“ на Летните олимписки игри.
Во моментов, „Адидас“ има неколку истовремени логоа во зависност од линијата на производи.