Календарот „Пирели“, колоквијално познат како „The Cal“, е веројатно најпознатиот годишен календар во светот. Овој календар, чие прво издание беше објавено во 1964 година, е познат по изборот на познати фотографи и атрактивни модели, а се печати во само 20.000 примероци секоја година. Зад овој календар стои еден од најголемите светски производители на гуми, италијанската компанија „Пирели“, а на местото фотограф на календарот „Пирели“ досега се најдоа легендарните фотографи како Питер Линдберг, Ени Либовиц, Стивен Мејсел, Марија Соренти, Хелмут Њутон, Карл Лагерфелд, Тери Ричардсон… Оваа година, познатиот музичар Брајан Адамс го зазеде местото на фотограф, а неговите модели овој пат не беа модели, туку колегите музичари Шер, Грајмс и Нормани, но и рок-музичарот Иги Поп.
Изданието на календарот „Пирели“ за 2022 година ќе биде еден вид љубовно писмо до музичките турнеи, на кои, како што вели самиот, Брајан Адамс поминал голем дел од својата кариера, повеќе од четириесет години. Тој сакаше да го долови уникатното искуство што го носи секоја турнеја со себе, а фотографирањето се одвиваше на локации помеѓу Лос Анџелес и островот Капри во јужна Италија. Пред објективот на Брајан, заедно со гореспоменатите Грајмс, Шер, Нормани и Иги Поп, на листата музичари модели се најдоа и Џенифер Хадсон, Рита Ора, Кали Учис, Савити, Ст. Винсент и Бохан Феникс. Секој од овие музичари е фотографиран на различен начин, во некои од нивните ритуали поврзани со турнеите, на кои се прикажува каков живот стои зад големата сцена на музичарите.
Во текот на претходната година, обележана со глобалната пандемија, компанијата „Пирели“ одлучи да го одложи својот годишен календар, па наместо парите што ќе ги инвестира во него – тие донираа 100.000 евра за хуманитарни цели, односно за борба против пандемијата. Затоа, оваа година тие создаваат враќање со стил. На фотографиите во календарот ќе можеме да ја видиме Шер во зелена соба за снимање, а Нормани за време на нејзиниот ритуал што го изведува пред секој настап. За најновиот календар на „Пирели“, како и секогаш, има големи очекувања – врз основа на долгата и успешна историја на овој календар. Од моментот кога беше основан, кога компанијата „Пирели“ го ангажираше британскиот уметнички директор Дерек Форсит, тој ги донесе најпознатите фотографи, модели и познати личности, кои потоа беа фотографирани во необични и темелно дизајнирани сценографии.
Секој фотограф што учествуваше во креирањето на календарот „Пирели“ стави личен печат во него, како изданието на Тим Вокер инспирирано од „Алиса во земјата на чудата“ и изданието на Паоло Роверси инспирирано од „Ромео и Јулија“. Фотографот Алесандро Скоти беше заслужен за фотографијата зад сцената, на која може да се види Брајан во акција, а помалку познат факт е дека покрај тоа што е музичар што освоил повеќе награди, Брајан е и професионален фотограф. Едиторијалите и фотографиите на Адамс веќе се објавени во списанија како британскиот „Вог“, италијанскиот „Луомо Вог“, американскиот „Венити фер“ и „Харперс базар“, „Ескваер“, списанието „Интервју“ и списанието „Ај-ди“.