Повеќе од 1.800 американски весници се затворени од 2004 година, зголемувајќи ги „информативните пустини”, каде има мало или никакво локално известување за јавните работи, се наведува во истражувањето на Школата за медиуми и новинарство на Универзитетот во Северна Каролина.
Студијата, ажурирана со податоци до 2016 година, покажа дека повеќе од една петтина од локалните дневни весници или неделници биле затворени во изминатите 15 години.
Како резултат на тоа, „илјадници наши заедници се изложени на ризик да станат информативни пустини”, се вели во извештајот.
Половина од 3.143 окрузи во САД сега имаат само еден весник, обично мал неделен, а речиси 200 држави во земјата воопшто немаат весници.
– Луѓето со најмал пристап до локалните вести често се најранливите – најсиромашните, најмалку образовани и изолирани – се вели во извештајот.
Во друг извештај на истражувачкиот центар Пју, објавен оваа година, се наведува дека бројот на новински работни места опадна за 23 отсто од 2008 година, главно во весниците.
Додека САД сѐ уште има околу 7.100 весници, многу од нив се „сенки“ на нивните поранешни лица и сега работат со намален персонал и многу помалку ресурси од редакцијата.
Од 2008 до 2017 година, вработувањето во редакциите во САД се намали за 23 проценти. Во 2008 година, околу 114.000 вработени работеле во весници, радио и телевизија. До 2017 година, овој број беше намален за околу 27.000, па во тоа време околу 88.000 вработени работеле во американските медиуми.
Во весниците, во текот на овој период, бројот на вработени се намалил за дури 45 отсто, од околу 71.000 вработени во 2008 година на 39.000 во 2017 година.
Значителен пораст на вработеноста се случи само во дигиталните медиуми. Од 2008 година, бројот на вработени во овие медиуми е зголемен за 79 отсто, или од 7.400 работници на околу 13.000 во 2017 година.