Како дел од поголем проект со скулпторски есеи, холандскиот уметник Флорентин Хофман воведува монументална „Босполдерска лисица“ во урбаната ткаенина на Ротердам. Носејќи пластично ќесе во устата, животното долго 16 метри се надвиснува над прометната улица што ги раздвојува населбите Босполдер и Тусендијкен – област на градот каде што лисиците се честа појава во вечерните часови.
Со огромното јавно уметничко дело, уметникот посочува на судирот помеѓу двете сфери на градот и природата. Според Хофман, голем број жители на Ротердам доаѓаат од друго место, па затоа градот мора да ги задржи своите порти отворени за природата, за новодојденците и за нови перспективи.
Дизајнот на „Босполдерска лисица“ на Флорентин Хофман е воден во две концептни рамки. Првиот го препознава јасно неурбаното именување на округот, кој ја хибридизира шумската територија (бос), испразнето мочуриште (полдер) и дајки (Тусендијкен). Овие карактеристики потсетуваат на руралниот пејзаж, сега веќе невидлив.
Во минатото се тврдело дека „плажата лежи затрупана под карпестите камења“ – тука е мочуриштето што лежи закопано. Вториот извор на дизајнот доаѓа од истражување за патот на кој се наоѓа проектот.
Хофман и тројца други уметници учествувале на конкурс за да дизајнираат уметнички придонес кон густата сообраќајна артерија. Хофман забележал дека многу делови од патот се премногу густи, премногу тесни, или премногу „завршени“, па се решил да го избегне источниот крај на патот како локација, одлучувајќи се за пресекот.