„Оружје“ е повторно на врвот
Новиот хорор-филм на Зак Крегер е вистински хит, откако неодамна стана 20-от хорор-филм со најголема заработка на домашните бокс-офиси. Откако дебитираше на 8 август, „Оружје“ го држеше првото место на домашната топ листа два последователни викенда пред да биде симнат на второто место од анимираниот мјузикл „Ловци на демони од К-поп“.
Хорор-индустријата се соочува со голем број нови изданија, вклучувајќи ги и римејкот на „Рози“, римејкот на „Трома“, „Токсичниот одмаздник“ и повторното издавање на „Ајкула“ по повод 50-годишнината. Според „Вараети“, се предвидува дека „Oружја“ ќе се врати на врвот на домашната листа на бокс-офисот. Со проценета вкупна заработка од 12,4 милиони долари за четири дена, тој е далеку пред приспособените проекции за филм што има четиридневна заработка од 9,5 милиони долари.
Последниот пат кога се случи ова во 2025 година беше викендот на 25 април, кога повторното издание на „Војна на ѕвездите: Одмаздата на Ситите“ дебитираше на второто место, проследено од „Сметководителот“ на третото место и „До зори“ на четвртото место.
Со толку многу нови остварувања, природно имаше многу промени на листата. Покрај тоа што „Оружје“ се најде на првото место, „Лудиот петок“ падна од третото на четвртото место. Во меѓувреме, насловите од претходниот викенд, кои беа на четвртото и петтото место, „Фантастичната четворка: Првите чекори“ и „Лошите момци 2“, целосно исчезнаа од листата.
Што ќе значи сето ова за „Оружје“? Овој викенд означува пресврт на среќата за него откако „Ловци на демони од К-поп“ на Нетфликс го победи на бокс-офисот. Филмот на Зак Крегер беше спречен да стигне до првото место три последователни викенди, што би го срушило рекордот за хорор-филм од 2025 година.
Сепак, со враќањето на титулата „број еден“, „Оружје“ сега е првиот хорор-филм во годината што е на врвот на домашната бокс-офис листа три викенди воопшто. Сега го надмина рекордот што го држеше хитот на Рајан Куглер „Грешници“, кој беше на првото место два последователни викенда пред да биде соборен од „Громови“ на „Марвел“.
Иако моменталната траекторија на „Оружје“ покажува дека е малку веројатно да го надмине домашниот приход на „Грешници“ (278,6 милиони долари), неговата очекувана кумулативна домашна заработка од 134 милиони долари ќе го доведе блиску до надминување на „Финална дестинација“ (138,1 милиони долари) и ќе стане втор домашен хорор-филм со најголема заработка во годината.
Политичката сатира е на врвот на листите
Минатата недела најгледан филм во Норвешка беше локалната политичка сатира „Без коментар“, со заработка од 325.137 долари во првата недела.
Кога сте премиерка, а вашиот сопруг има лош став, не е доволно само да го фрлите под автобус. Освен ако не е зглобен автобус. Барем, тоа е тактиката што ја избираат премиерката Алма Солвик (Лајла Гуди) и нејзината советничка за односи со јавноста Кариане Моен (Пија Тјелта), оптоварена со скандали, кога нејзиниот сопруг Сондре (Андерс Баасмо) е фатен како шпекулира на берзата. Обвинувањата за инсајдерско тргување и некомпетентност се пресретнати со една порака: „Сондре е виновна“.
Режисер на оваа продукција е наградуваниот Петер Нас, автор на повеќе наградувани драми и комедии во Норвешка.
„Ловци на демони од К-поп“ го отвора Бусан
Анимираниот фантастичен филм „Ловци на демони од К-поп“ ќе го отвори годинашниот Филмски фестивал во Бусан (17-26 септември).
Кога K-поп суперѕвездите Руми, Мира и Зои не ги распродаваат стадионите, тие ги користат своите тајни идентитети како ловци на демони за да ги заштитат своите обожаватели од секогаш присутната натприродна закана. Заедно, тие мора да се соочат со нивната најголема закана – неодолив ривалски бенд од маскирани демони.
Филмот поддржан од Нетфликс е режиран од Крис Апелханс и Меги Канг.
Мадс Микелсен има нова црна крими-комедија
На годинашниот Венециски филмски фестивал, данската мрачна криминална комедија „Последниот Викинг“, во која глуми Мадс Микелсен, ќе биде прикажана надвор од конкуренција.
Анкер е ослободен од затвор откако отслужи петнаесетгодишна казна за грабеж. Парите од грабежот ги закопал неговиот брат, Манфред. Само тој знае каде се. За жал, Манфред оттогаш развил ментално нарушување, кое го тера да заборави сè. Заедно, браќата се впуштаат во неочекувано патување за да ги пронајдат парите – и да откријат кои се всушност.
Режисер и сценарист на овој филм е Андерс Томас Јенсен, кој ги има направено и сите свои претходни филмови со Микелсен – акционата комедија „Ретфрединг ритер“, научнофантастичната комедија „Манд и хенкс“, криминалната комедија „Адамовото јаболко“ и многу други…
Кристен Стјуарт во улога на режисерка
Познатата, но контроверзна актерка Кристен Стјуарт го прави своето режисерско деби со драмата „Хронологијата на водата“, во која главните улоги ги играат Имоџен Путс и Том Стариџ. Филмот е базиран на вистински настани опишани во мемоарите на главниот лик, кој е и еден од косценаристите.
Лидија Јукнавич (Путс), пливачка и олимписка надеж, прифаќа стипендија за пливање на универзитет во Тексас за да избега од својот насилен татко и самоубиствена мајк -алкохоличарка. Откако ја губи стипендијата поради дрога и алкохол, Лидија се сели во Јуџин и се запишува на Универзитетот во Орегон, каде што Кен Киси ја прифаќа како еден од тринаесетте постдипломски студенти што ќе учествуваат во пишувањето на романот „Пештери“ со него. Дрогите и алкохолот продолжуваат да течат заедно со бисексуалната промискуитетност. На крајот, кариерата на Лидија како писателка и наставничка, во комбинација со нејзината љубов кон нејзиниот сопруг и син, го менува раниот хаос што владеел во нејзиниот живот.
Филмот премиерно беше прикажан на годинашниот Кански филмски фестивал.