Кинескиот туризам бележи подем во зимскиот период
Економијата на мраз и снег во Кина поттикнува нови сценарија за потрошувачка, регионален развој и формирање комплетни индустриски екосистеми. Според извештајот за развојот на индустријата за мраз и снег во Кина за годинава, се очекува зимскиот сектор во земјата да надмине еден билион јуани (142 милијарди долари) оваа година. Во текот на зимската сезона помеѓу 2024 и 2025 година, вкупната потрошувачка во секторот надмина 187,5 милијарди јуани, а трошењето во скијачките центри достигна 78,61 милијарди јуани.
– Секогаш велев дека ќе има зимски спортови пред Пекинг 2022 година и зимски спортови по Пекинг 2022 година, а тоа се покажа како вистина – рече Томас Бах, почесен доживотен претседател на Меѓународниот олимписки комитет, додавајќи дека напорите на Кина да вклучи повеќе од 300 милиони луѓе во зимските спортови претставуваат сосема нова димензија за глобалните зимски спортови.
Во североисточна Кина многумина жители што живеат во близина на скијачки центри станале техничари за правење снег, инструктори по скијање или сопственици на пансиони. Во автономниот регион Шинџијанг во северозападна Кина, древната техника на правење скии со крзно е трансформирана во програма за туристичко искуство, генерирајќи дополнителен приход за сточарите. Индустријата за мраз и снег им обезбедува разновидни начини на луѓето да ги зголемат своите приходи.
Во ерата по Зимските олимписки игри, кинеската економија за мраз и снег се прошири од своите традиционални упоришта во североисточна и северна Кина до региони низ целата земја. Во северните региони богати со ресурси на мраз и снег, интегрирањето на индустријата за мраз и снег со други сектори стана клучен приоритет. Земете го Харбин како пример: за време на зимската сезона помеѓу 2024 и 2025 година, градот целосно ја искористи вредноста на својата културна интелектуална сопственост преку прикажување уметност од мраз и снег, спојување на амбиентот во руски стил со североисточните народни обичаи и подобрување на услугите низ целиот град. Тоа резултираше со рекордни 90,357 милиони туристички посети и 137,22 милијарди јуани вкупни приходи од туризам.
Зимските спортови исто така ги надминуваат географските и сезонските граници, дозволувајќи им на луѓето во потоплите јужни региони да уживаат во активности на мраз и снег. Според извештајот објавен од Центарот за управување со зимски спортови на Генералната администрација за спорт на Кина, од април годинава, земјата имала 79 затворени скијачки центри, што е зголемување за 20 центри, односно зголемување од 33,9 проценти.
Зголемениот ентузијазам на јавноста им помогна на зимските спортови да формираат комплетен индустриски синџир што опфаќа производство на опрема, операции на настани, услуги за обука и културен туризам.































