Довербата во железничкиот транспорт достигнува рекордно ниско ниво во Велика Британија
Железничките компании со најмногу доцнења и откажувања отсега ќе бидат именувани и изложени на срам на информативните екрани на станиците, постапка што државната секретарка за транспорт Хајди Александар ја нарекува „нова ера на одговорност за железницата“.
Статистиката за перформанси составена од Канцеларијата за железници и патишта (ORR) сега е јавно достапна за над 1.700 станици. Главните станици ќе ги прикажуваат податоците на дигитални екрани, додека патниците на помалите станици ќе можат да пристапат до информациите онлајн со скенирање QR-кодови.
Прикажаните информации исто така вклучуваат детали за работите за подобрување што ги вршат операторите и „Нетворк реил“.
Иницијативата доаѓа во време кога доверливоста на возовите низ Велика Британија опадна на рекордно ниско ниво, со откажувања еквивалентни на повеќе од една од 25 услуги во годината пресметано до 1 февруари.
Потегот на одборот има цел да ја направи железничката индустрија одговорна и да им обезбеди на патниците појасна слика за перформансите на услугите.
Во таа насока е и изјавата на државната секретарка Александар.
– Денеска го означуваме почетокот на новата ера на одговорност за железницата. Овие прикази се чекор кон обновата на довербата кај патниците што ги користат нашите железници, додека продолжуваме да се справуваме со основните причини за фрустрирачките одложувања и откажувања. Преку фундаментална железничка реформа, отстрануваме децениска дисфункционалност – ставајќи ги патниците на прво место, поттикнувајќи го растот преку поврзувањето како дел од планот на оваа влада за промени – рече таа.
Засега на информативните табли ќе бидат достапни податоци за 14-те оператори финансирани од Одделот за транспорт (DfT), како и за други компании за возови што се согласиле дека може да бидат прикажани.
Анализата покажа дека Илинг Бродвеј во западен Лондон е главната станица со најлоша доверливост на услугите во четирите недели до 1 февруари, според прегледот на 77-те станици со повеќе од 10.000 закажани услуги во тој период.
Еквивалент на 7,9 проценти од услугите на Илинг Бродвеј – што ја користат линијата Елизабет и возовите на Големата западна железница – беа откажани.
Линиските станици Елизабет сочинуваа седум од десетте најлоши за откажувања, вклучувајќи ги Бонд Стрит (7,4 отсто), Фарингдон (6,5 отсто) и Падингтон (5,6 отсто).
Преостанатите три станици беа на мрежата Мерсиреил во Мерсисајд, која имаше проблеми со тоа што возовите не можеа да црпат струја од третата шина во текот на зимското време.
Највисоката оценка за откажување од која било станица во Англија беше 22,8 отсто во Инс и Елтон во Чешир, која е една од најмалку користените во земјата. Беше планирано да има само 92 услуги во текот на истражуваниот период.
– Знаеме колку е фрустрирачко за клиентите кога нивниот воз е откажан или одложен. Со тоа што сме транспарентни со овие податоци и позитивните активности што ги преземаме, покажуваме колку е сериозна индустријата во исправањето на тоа, продолжувајќи да се стреми кон подобрувања. Ова испраќа јасна порака до клиентите дека железничкиот сектор е посветен на подобрување на точноста и наоѓање решенија за да ги направи железничките услуги посигурни – рече Џеклин Стар, извршна директорка на „Реил диливери груп“, која ги претставува операторите.
Наташа Грајс, директорка на „Транспорт фокус“, рече дека „патниците им кажуваат дека сакаат сигурна навремена железничка услуга и ќе ги поздрават подобрувањата на информациите за точноста на нивната услуга и откажувањата што се споделуваат потранспарентно. Важно е индустријата да ги користи овие информации за да ги зголеми перформансите“.