Иновацијата како главна движечка сила
Кина ја објави својата листа на 500 најдобри претпријатија во земјата во септември, при што 267 од нив пријавија оперативни приходи над 100 милијарди јуани (14,09 милијарди долари) во 2024 година, а 15 надминуваат еден трилион јуани. Кинеските претпријатија и брендови го прифаќаат растечкиот импулс за развој и иновации, правејќи нови чекори кон висококвалитетен развој. Иновацијата е главната движечка сила. Сè повеќе кинески претпријатија ги прифаќаат научните и технолошките иновации и ги градат своите брендови.
Првиот демонстративен проект во светот за складирање енергија од компримиран воздух од 300 мегавати, „Ненгчу-1“, постигна целосен капацитет на поврзување со мрежата и започна со производство на енергија во Јингченг, во централна кинеска покраина Хубеи, на почетокот на годинава. Проектот постави три светски рекорди за моќност на единечна единица, капацитет за складирање енергија и ефикасност на конверзија. Целата клучна основна опрема и производи за искористување на длабокиот подземен простор беа развиени со целосна технолошка самостојност, рече Ни Жен, генерален директор на „Чајна енерџи енџиниринг корпорејшн лимитед“, која го изгради проектот.
Кинеската национална нуклеарна корпорација ја демонстрира својата сила во иновациите во нуклеарната технологија преку низа проекти, вклучувајќи ги нуклеарниот реактор „Хуалонг уан“, нуклеарниот реактор „Линглонг уан“ и првиот проект за снабдување со пареа од нуклеарна енергија за индустриска употреба во Кина, „Хеки бр. 1“. Компанијата извезе седум нуклеарни енергетски единици и осум нуклеарни истражувачки објекти во осум земји, а нејзиниот бизнис сега се протега на над 170 земји и региони.
Кинескиот технолошки гигант „Баиду“ инвестира повеќе од 20 проценти од своите годишни приходи во истражување и развој, градејќи комплетен екосистем за технологија на вештачка интелигенција што опфаќа чипови и рамки до модели и апликации. „Баиду АИ клауд“ сега опслужува над 65 проценти од централно администрираните државни претпријатија во Кина, сите системски важни банки, 95 проценти од големите производители на автомобили и повеќе од половина од компаниите за игри.
Кинеските компании сè повеќе оставаат свој белег на глобалната сцена. А нивниот квалитет е поврзан со потрагата на луѓето по подобар живот и е основа на целокупниот економски и социјален развој. Кинеските компании сè повеќе вложуваат напори да ја зголемат вредноста на производот и да го зајакнат угледот на брендот, при што многу домашни брендови со кинески дизајнерски елементи добиваат широка популарност.

































