Кинески производител на батерии лансираше на пазарот производ способен за полнење од 10 отсто до 80 отсто за само 8,5 минути. Така, компанијата „Сволт енерџи“ (Honeycomb Energy), гранка на „Грејт вол мотор“, ја претстави батеријата „фенксинг шорт блејд“.
Иновативната батерија има мултипликатор за полнење 6C и густина на енергија од 185 Wh/kg, поставувајќи нови стандарди за технологијата за брзо полнење. Ќелиите со кратки сечила од третата генерација на „Сволт“, со високоенергетски катодни и анодни материјали, го напојуваат „фенксинг“.
Во септември „Џенерал моторс“ и ЦАТЛ претставија 6C литиум-железо-фосфат ЕВ-батерија, овозможувајќи ултрабрзо полнење за само 10 минути. Вредноста „C“ го претставува односот помеѓу капацитетот на батеријата и нејзината моќност за полнење. На пример, со брзина од 1C, батерија од 80 kWh може да се полни со максимум 80 kW. На 6C истата батерија може да се полни до 480 kW, шест пати повеќе од нејзиниот капацитет.
Неколку кинески електрични возила имаат батерии 5C, кои се добиени од ЦАТЛ. Овие батерии, теоретски, можат да обезбедат досег до 310 милји (500 километри) за само дванаесет минути полнење. Сепак, оваа максимална моќност на полнење е одржлива само за ограничено време.
Компанијата, исто така, откри специјализирана батерија за теренски возила со капацитет до 59 kWh, можност за полнење од 800V и оперативни температури кои се движат од -43 Целзиусови степени до 60 Целзиусови степени. Батеријата има структура на тврдина со напредни материјали како наноогноотпорни спрејови; ги подобрува судирот и топлинската безбедност. Технологијата на ладна плоча со двојна средна температура обезбедува оптимални температури, зголемувајќи ја енергијата за празнење при ниски температури за 50 отсто.
Според „Сволт“, дури и при -20 Целзиусови степени, тој испорачува пулсна моќност од 5 Целзиусови степени, додека при пустински услови на 40 Целзиусови степени моќта останува непроменета. Батеријата го напојува „грејт вол моторс тенк 500 Хи-4-зед“.