Гугл срч е убедливо најпопуларната алатка за пребарување на интернет. Конкуренцијата, иако постои, едвај постигнува една десеттина од тој успех – комбинирано. Според најновото истражување на „Статкаунтер“, Гугл срч зазема дури 89,99 отсто од пазарот, додека втор најпопуларен интернет-пребарувач е Бинг, со само 3,92 отсто удел. И покрај големата популарност, не е невообичаено Гугл да не го најде точно она што го бараме, без разлика дали станува збор за вест, објаснување или слика. За среќа, тоа не е нешто што не може да се поправи. Ако ги стесните поимите за пребарување и подобро ги дефинирате поимите, ќе видите дека вашето искуство на интернет значително ќе се подобри.
Да речеме дека сакате да пребарувате нешто преку пребарување на Гугл срч на одредена локација, но само на таа локација.
Можеби се обидувате да побарате име на интернет. Резултатите од тоа пребарување ќе ја прикажат секоја страница што ги вклучува името и презимето. Доколу има повеќе личности со исто име или исто презиме, ќе ви се отворат безброј страници. За да не дојде до забуна и да најдете страница на која всушност точно стои терминот што сакате да го најдете, треба името да го ставите под стандардизирани наводници.
Ако барате некој поим, а резултатите што ги гледате се стари, додајте „афтер“ и бројот на годината на саканиот термин.
Исклучете одредени зборови од пребарувањето, да речеме дека сакате да го користите Гугл срч за да пребарувате одреден модел на телефон и сакате да бидете информирани само за тоа. Сепак, популарниот пребарувач решил да ви покаже резултати за различни модели што не ве интересираат. За да го стесните вашето пребарување, треба да исклучите одреден термин, на пример наставката „про“.
Ако барате, да речеме, речник, всушност конкретно дека речникот мора да биде во ПДФ. Со цел Гугл да ве однесе директно до датотека што ги задоволува вашите барања, во полето за пребарување напишете „речник на типот на датотека: ПДФ“. Само внимавајте каде и што преземате за да не го заразите вашиот уред. Ако сакате да најдете слика, но само во одредена резолуција, постои начин да го направите тоа – директно во полето за внесување текст. Сè што треба да направите е да напишете на пример, „златен ретривер“ и потоа да додадете „имиџ сајз“ и да ја одберете резолуцијата подолу.