„Римац“ можеби е на сцената за автомобили само од 2009 година, но нејзиното релативно краткотрајно постоење може да ве измами. Компанијата направи големи придвижувања во целиот автобизнис особено во одделот на електрични хиперавтомобили. Објавен во 2013 година, првиот модел на производство беше концептот „оне“, кој претставуваше спортски автомобил од 1.288 коњски сили, способен за врвни перформанси. Само осум беа изградени, од кои еден од автомобилите, Ричард Хамонд го уништи на „Д Грант Тоур“. За среќа, тој не беше повреден, а автомобилот не беше причина за случката, а публицитетот всушност ѝ помогна на фирмата „Римац“ да добие некоја поголема изложеност.
Најновиот назив на „Римац“ е автомобилот „ц-два“, кој може да се пофали со спецификации, кои можат да се видат само од футуристички концепт на возило наменето за производство во 2050 година. Излезната моќност на автомобилот е 1.914 коњски сили што во споредба со автомобилот „чирон“ и неговите 1696 вртежи во минута, е далеку подобар. „Римац“ постигнува од 0 до 60 километри на час за 1,85 секунди. Повеќето електрични возила имаат тенденција да страдаат од голем пад на забрзувањето при поголеми брзини, тоа не е случај со „ц-два“. Тој се одликува со пар од два брзински менувачи во задниот дел што овозможуваат максимално искористување на огромната моќност и достигнување максимална брзина од 415 километри на час. Предните тркала имаат менувач за поединечна брзина и секое тркало има свој електричен мотор.
Тоа значи дека постои можност за огромно забрзување во лизгави услови и способност активно да управува со количеството моќност што секое тркало ја добива. „Римац“ ги заменува традиционалните системи за контрола на тракцијата и управувањето со стабилноста, кои се користат на други возила. Ова нагодување може да ја примени моќта во прецизно мерените количества на секое тркало. Тоа му овозможува на автомобилот да се однесува како спортски автомобил што може да се лизга по кривините една минута или да понуди движење со тракција на сите тркала во следната минута. Капацитетот на батеријата е импресивен со 120 киловат-часа, течното ладење ги одржува 6.960-те јадра на оптимална температура дури и во услови на максимално забрзување. „Римац“ тврди дека „ц-два“ ќе заврши два полни круга од Нурбургринг без забележлив пад во перформансите.
Батеријата може да се полни со брз полнач на капацитет од 80 проценти за помалку од 30 минути и опсег од 402 километри. Хрватскиот хиперавтомобилски произведувач „Римац“ го претстави својот автомобил „ц-два“ претходно во салонот за автомобили во Женева. Сега, речиси сите 150 автомобили планирани за производство веќе се скоро распродадени и нивната почетна цена изнесува од околу 2,1 милиони долари.