Во Република Македонија, освен Агенцијата за промоција и поддршка на туризмот, веќе имаме и Министерство за култура и туризам, но освен објавите на социјалните мрежи и известувањата на официјалните интернет страници, немаме јасна видливост на стратешките приоритети за развој на туризмот, веб сајтовите на официјалните институции се со застарени дизајни, недостига национална кампања за клучни зборови преку коишто ќе се води дигиталната промоција на туристичкиот потенцијал, и така натаму. Предизвиците наместо кочници и препреки, можат да бидат скалила за раст и развој, доколку им се пристапи со соодветно „know-how“, транспарентност и оптимизирање на расположливите ресурси. Светскиот туризам брзо се менува…

Читајте во утрешниот број на „Нова Македонија“

 

Автор: Никола Ристевски