Од вкупниот број фирми во Македонија 53,9 проценти годинава имале веб-страница или почетна страница. Од нив, 89,6 проценти на веб-страницата понудиле опис на производите/услугите, ценовници, 51,7 проценти навеле линкови/референци до нивните профили на социјалните медиуми, а 21 процент обезбедиле онлајн нарачување или резервирање, објави денеска Државниот завод за статистика.
Во однос на е-трговијата, 5,7 проценти од деловните субјекти, со е-продажба примиле нарачки преку компјутерските мрежи, а 4,4 проценти примиле нарачки за стоки или услуги, преку веб-продажба.
Од вкупниот број фирми, 94,4 проценти користеле компјутер во својата работа. Широкопојасен пристап на интернет преку фиксна конекција имале 81.5 проценти од деловните субјекти со десет или повеќе вработени.