Повеќето патувања со автомобил денес се чини дека вклучуваат некаков вид сообраќаен метеж, патни работи или случајни опасности што ви го забавуваат денот. Но може да биде и полошо. На пример, што велите да возите по планински превој додека друг автомобил доаѓа кон вас, каде што еден погрешен потег може да заврши со катастрофа? Тоа е реалност со која се соочуваат многу делови од светот, каде што единствената опција да се стигне од точката А до точката Б е да го земете животот во свои раце. Затоа, врзете се и подгответе се за застрашувачко возење додека патуваме по некои од најопасните патишта во светот.

Патот Кејлонг-Киштвар, Индија
Ако 235 километри земјен пат со една лента низ опасни планински превои е вашата идеја за забавно патување, тогаш патот од Кејлонг до Киштвар во Индија е вистинскиот избор за вас. Нема заштитни бариери меѓу вас и падот од илјадници метри во долината подолу. Додадете ги на тоа заканата од лизгање на земјиштето и променливото време и можете да видите зошто ова е еден од најопасните патишта во Индија.

Ибарска магистрала, Србија
Познат локално како црн автопат, државниот пат 22 или Ибарска магистрала е еден од најопасните патишта во Европа, како и еден од најпрометните во земјата. Овој пат го поврзува Белград со други големи општини во Србија и со соседните земји, како што е Црна Гора. Серијата долги прави патишта испрекинати со опасни кривини предизвикуваат голем број несреќи, особено ноќе. Повеќето од нив се припишуваат на пребрзо возење или возење под дејство на алкохол.

Трансфагарасан, Романија
Трансфагарасанскиот автопат во Романија е еден од најубавите патишта во Европа, но и еден од најопасните. Романија има едни од најлошите патишта во Европа кога станува збор за квалитетот на автопатиштата. Но нејзиниот најпознат и најопасен пат е Трансфагарасанскиот автопат. Овој кривулест планински пат достигнува надморска височина од над 2.000 метри и покажува неверојатни пејзажи по должината на своите 150 километри. Се состои од остри кривини, тунели и драстични промени во надморската височина, што го прави вистински предизвик за многуте туристи што возат по овој пат секоја година. Другата голема опасност што може да ја сретнете на овој автопат се огромните стада овци на средината од патот – овчарите исто така ја користат маршрутата за да ги преместуваат своите овци од едно пасиште на друго, па затоа овој пат можеби е еден од оние што треба да се избегнуваат ако брзате.

Патот во кањонот Скиперс, Нов Зеланд
Кањонот Скиперс е клисура во Нов Зеланд што ја следи реката Шотовер. Во 1862 година, во областа е откриено злато, што наложило изградба на пат низ кањонот. Добиениот пат бил издлабен во карпата од страна на рудари, кои користеле само рачни алатки и експлозиви. Поради меката карпа на кањонот, површината може да биде многу лизгава кога врне дожд и ронлива кога е суво. Се одликува со стрмни падини, безброј кривини и е доволно широк за еднонасочен сообраќај само во поголемиот дел од својата должина од 22 километри. Поради својата озлогласена опасност, осигурувањето за изнајмување автомобили не се почитува на овој дел од патот. Кога патот беше завршен и златната треска веќе беше завршена, но неговата историска природа и прекрасните пејзажи значат дека тој останува популарна туристичка дестинација денес.

Автопатот Џејмс Далтон, САД
Познат по телевизиската серија „Исландски камионџии“, автопатот Џејмс Далтон е долг дел од патот што го поврзува градот Фербанкс со северната заедница Дедхорс, над арктичкиот круг. Именуван по инженерот од Алјаска, овој дел од патот од 415 милји (666 км) служи како главна маршрута за камиони што носат гориво и резерви за работниците на нафтените полиња. Само околу една третина од патот е асфалтиран, а остатокот се состои од лабав чакал и карпи. Неповолните временски услови како што се снегот и мразот се главните опасности со кои се соочуваат луѓето на оваа маршрута. Сепак, изолацијата и присуството на поларни мечки по должината на маршрутата, исто така, го зголемуваат факторот на ризик.

Превојот Зоџила, Индија
Превојот Зоџила е важен пат што го поврзува регионот Ладак со долината Кашмир. Поради својата локација високо во Хималаите, овој пат е преполн со снег и мраз и често е затворен со месеци. Тука, ширината е доволна само за едно моторно возило да патува по превојот истовремено. Без заштитни бариери, има многу области каде што нема ништо меѓу вас и стрмниот пад во долината подолу. Накратко, ова не е маршрута за оние со слабо срце. Во моментов се гради нов тунел по поголемиот дел од маршрутата за да се заштити од најлошото зимско време, помагајќи патот да остане отворен преку целата година. Но останува да се види дали ова ќе го направи патот побезбеден.